Kleine hotelsWeer vandaag22°

49 reviews over Hotel Dirbach Plage in het Nederlands

Ellende!

Daphne
12-8-2018

Onvriendelijk persoon dat verwacht dat je om 21:30 binnen gaat zittten. Indien je dit niet dreigen ze je eruit te zetten. Huisjes zijn zeer gehorig! We hadden een 10 persoonshuis waarbij niet was aangegeven dat 2 personen op de gang moesten slapen. In de omgeving is niks te doen. We kwamen om te vissen maar er zat geen vis in de rivier. Het hotel had niet aangeven dat we een dure vispas moesten kopen bij een dorp wat een half uur rijden was. Al bij al een zeer slechte ervaring.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

éénmalig

koppel 55 +
5-11-2017
  • : ligging kamer bij aankomst netjes personeel vriendelijk restaurant : eenvoudig maar lekker
  • : ontbijt ondermaats : eieren au bain marie waren koud, om 9.15 u waren de broodjes op en er werd er ook niets anders ( zoals bv brood )voorzien , de fruitschaal bevatte enkele stuks overrijp fruit, aangeboden chocomelk was nesquick (!) kamer werd tijdens ons verblijf niet gepoetst, ook werden de handdoeken niet vervangen kamer was donker , de verlichting was niet voldoende
Gereisd Met partner in oktober 2017

korte verblijf, gewoon even op adem komen

Jan
13-9-2017

Kamer, hospitaliteit, eten, allemaal zeer goed enkel mijn vrouw mopperde over de soep, die was te dik. voor de rest was het helemaal genieten, hotel helemaal verweven met de natuur.

Gereisd Met partner in september 2017

Nooit meer!

Niet tevreden klant
3-8-2017

Ik wist dat onze kamer met een bon (aanbieding) met uitzicht ging zijn op de rotsen dat was geen probleem tot we op de kamer waren. Kamer was in orde, juist de electriteit van onze nachtlampjes werkten enkel als het groot licht aan was en de stopcontact ernaast werkte dan ook maar enkel als het groot licht branden. De badkamer! Wat was dit een grote ramp! Op een camping heb je nog een ruimere badkamer ruimte! Wc , douche + lavabo in een ruimte vn mss 1m op 1m. Echt rampzalig! Tv op kamer hadden we ook met liefst meer dan 500 posten maar heel veel waarvan er onnodig op stonden en niet werkten. Het restaurant heeft dringend een goejd kuis beurt nodig! Tafel plakte enorm dag nadien met het ontbijt plakte die nog steeds. Het eten was matig te duur voor wat het is. En heel lang moeten wachten. Dus deze doen we nooit meer! Weet niet waarvan zij die goede beoordelingen halen want zo'n punten zijn ze het niet waard!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Schitterend omgeving

G.kreek
29-9-2016

Midden in de natuur De rust en pracht komen u tegemoet een heerlijke lokatie en fijn hotel

Gereisd Met partner in september 2016

Waarschijnlijk nooit meer

vital
8-8-2016

Ontvangts niet echt super, te kleine en veel te warme kamer wel heel proper.Ontbijt basic en niet erg proper, zat er vol van vliegen.Diner was ook niet echt om aan te spreken, kreeg een steak die veel te taai was, toen ik dat belde, lachte die ober heel vriendelijk...

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

Kelly
7-8-2016

Mooie locatie Vriendelijke service Uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils Zeer propere kamers

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima hotel

Peter en Lily
12-9-2015

Wij waren één nacht in hotel Dirbach Plage op doorreis naar het zuiden. De ontvangst en verblijf in het hotel waren prima. De kamer lag aan de achterkant en was ruim genoeg, badkamer eveneens oké. Het diner en ontbijt waren uitstekend. De omgeving, aan de Sure is prachtig om een wandeling te maken. Het geheel gaf een relaxte sfeer.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

dit nooit meer

mantje
26-6-2015

Fawlry towers is er niets bij, natte cel in kamer

Gereisd Met partner in juni 2015

Super leuk en gezellig

Lena Thijs
30-5-2015

dirbach plage is een heel mooi hotel. Er werken hele vriendelijke mensen. Er is altijd een super gezellige sfeer.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dirbach Plage in Dirbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dirbach Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.