Vakantiehuis Bungalow Koob

Vakantiehuis
8,5

2 reviews over Vakantiehuis Bungalow Koob in het Nederlands

2007

we hebben het uitstekend naar ons zin gehad, de bungalow

wolters
6-5-2007

we hebben het uitstekend naar ons zin gehad, de bungalow was leuk, beslist een aanrader

Gereisd Anders in mei 2007
2006

erg ruim opgezette vakantiewoning, bereikbaar via een erg

j.vd wijdeven
19-11-2006

erg ruim opgezette vakantiewoning, bereikbaar via een erg steile bergheuvel, ruime tuin aan de achterzijde , volop wandel gelegenheid.

ons verblijf was 2 weken , en hebben het prima naar ons zin gehad.

interieur is simpel , maar netjes verzorgd. in het nabije hotel is het goed eten en drinken, zwemmen kan in de rivier die onder aan de helling bij de camping ligt.

Gereisd Anders in november 2006

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Bungalow Koob

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bungalow Koob in Dirbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bungalow Koob zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.