Dirbach

We hebben een aantal aanbieders voor Dirbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dirbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Dirbach

Erg mooie omgeving, rustig kortom geweldig genoten

Fam van Hulst,
    23-7-2018

Als je van natuur, water, vissen en wandelen houd dan is deze plek echt prachtig.

We zaten in een 4 persoon chalet met veranda. Badkamer was aan de kleine kant maar wel te doen. Alles was aanwezig in het huisje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

korte verblijf, gewoon even op adem komen

Jan,
    13-9-2017

Kamer, hospitaliteit, eten, allemaal zeer goed

enkel mijn vrouw mopperde over de soep, die was te dik.

voor de rest was het helemaal genieten, hotel helemaal verweven met de natuur.

Gereisd met partner in september 2017

supervakantie gehad

Julian,
    14-8-2017

Rustig park, ruim opgezet, voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen, vissen, varen en verblijven op, in of aan het water. Bij je huisje tot rust komen, maar ook een prima uitvalbasis om Luxemburg te leren kennen.

Wij zaten in huisje nummer 3, direct tegenover de waterval.

Een super huisje. Ruim opgezet, net wat meer ruimte dan in een stacaravan. Douche was wat klein. Mooie ruime veranda voor het huisje waardoor je makkelijk buiten kunt zitten (ook als het regent). Bedden ogen wat oud en hard, maar niets is minder waar. ze sliepen lekkerder dan menig boxspringbed. Simpele keuken, maar van alle gemakken voorzien. Had van mij wel iets meer opbergruimte gemogen voor boodschappen, en kleren.

Toen we aankwamen schrokken we een beetje van de waterval zo dichtbij. De gedachte om de hele nacht het vallende water te horen (met de nodige toiletbezoeken tot gevolg) speelde direct op. Niets was minder waar. zodra je de ramen sloot hoorde je niets meer van buiten. Top! 's nachts deden wij ook de luikjes voor de ramen dicht waardoor het heerlijk donder was in de slaapkamers.

Wij hebben de hele week mooi wer gehad waardoor de kinderen de hele dag buiten konden spelen. Voetballen, zwemmen, vissen, alles was mogelijk.

Nadeel is wel de dure visvergunning (€ 43 voor 1 week per persoon), maar de vangst van een mooie forel door mijn oudste zoon (9) deed de kosten direct vergeten. Wij hebben de forel weer teruggezet in het water.

Veel mensen komen hier vissen om de forel te vangen en op te eten (wordt speciaal forel voor uitgezet). Dit leidde tot een gesprekje met mijn zoon waarom die jongen de vis doodsloeg met een steen. Op zich niet vervelend, maar wij zijn gewend om de gevangen vissen zo snel mogelijk weer terug te zetten in het water.

Op het park is verder niets te doen. je moet jezelf bezig houden. Dat is ons erg goed bevallen. de kinderen hebben zich enorm vermaakt, en als de kinderen het leuk hebben, hebben de ouders het vaak ook best.

Veel gebruik gemaakt van de WIFI op het park. Je mobiele telefoon heeft veelal geen bereik, dus wordt je ook weinig doch niet gestoord. Lekker een filmpje kijken op Netflix terwijl de kinderen zitten te vissen. Muziek luisteren van Spotify terwijl je een boek zit te lezen. Wat wil een mens nog meer?

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterend omgeving

G.kreek,
    29-9-2016

Midden in de natuur

De rust en pracht komen u tegemoet een heerlijke lokatie en fijn hotel

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch, erg naar ons zin gehad!

A. Samic,
    26-9-2016

Een camping waar je volledig tot rust kunt komen. Geen massatoerisme en geen 'last' van je buren. De chalet voor 4 personen is prima ingericht, heeft een prachtig uitzicht en de omgeving is geweldig.

De eigenaren zijn erg (klant)vriendelijk. Ze doen echt hun best voor je.

Kortom: een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2016