Dirbach

We hebben een aantal aanbieders voor Dirbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dirbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Dirbach

Misschien volgend jaar weer!

Julian
    14-8-2017

Dirbach (voor wat wij ervan gezien hebben) heeft meer weg van een spookdorpje dan van een levendige plaats. Wij zijn echter niet verder gekomen dat het park. Wellicht ligt hoger op de berg (na het park) nog wel mooie bezienswaardigheden of faciliteiten die je gezien moet hebben...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 28 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

paradijs op aarde prachtig

Familie van Loon
    7-6-2011

Wij hebben met bejaarde ouders in chalet gezeten geweldig.Mooie complete chalet. badkamer voor gebrekkige mensen iets aan de kleine kant maar verder perfect. Echtpaar dat dit park runt heel vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je hier welkom. Prachtige omgeving. In het hotel kun je goed en betaalbaar eten. Kortom een aanrader voor iedereen die van rust en mooie omgeving houdt.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gastvrije en mooie plek aan het water

Floris
    6-6-2011

Zeer rustig gelegen erg mooie plek,waar je heerlijk kunt uitrusten en genieten van de grote gastvrijheid van de eigenaren.Het eten is erg lekker en betaalbaar en wordt geserveerd in de eetzaal of op het terras met uitzicht op de rivier de Sure.

Gereisd Met partner in Sat Jun 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Dirbach scoort een 7,1 uit 10, op basis van 19 reviews