Camping Op der Sauer

Camping Op der Sauer
7,6

190 reviews over Camping Op der Sauer in het Nederlands

Zeer mooi wandel en fietsgebied gratis fietsroutes te verkrijgen bij de balie van de camping zo ook voor de wandelroutes. Wat zo leuk is dat alles op korte afstand bereikbaar is en er veel te zien valt de omgeving lijkt wel een ansichtkaart. We hebben het zeer naar onze zin gehad gaan zeker nog eens terug.

Een paar dagen genieten en ontspannen

Liko
14-5-2018

Wij hebben in een Mobile Home overnacht. Dit was heel proper en netjes. De bedden slapen goed en men heeft mogelijkheden te koken, maar ook in het restaurant kan men aantrekkelijk eten. Op het terras kan men lekker zitten en genieten van het mooie uitzicht. De badkamer heeft alles wat nodig is. De receptie is heel vriendelijk en geeft goede informatie. Bieden heel mooie fietsroutes aan. In ieder geval een aanrader.

Rustige camping met waanzinnige schnitzels

Fam. Timmerman
18-9-2017

Voor het 2e jaar op rij naar deze camping geweest. Mooie centrale ligging, grote plaatsen met elektra en een heel goed restaurant. Vorig jaar voor het eerst de schnitzel XL gegeten (je kunt het rustig een XXL schnitzel noemen) en uiteraard dit jaar weer genoten van de schnitzel. Maar ook de burgers zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit. Het sanitair op de camping is wel iets verouderd maar schoon en dat is toch het belangrijkste. De douches zijn ook goed. Een prima systeem met de douchekaarten. De prijs is ook heel goed, zeker voor een hoogseizoen. Ook heel fijn dat je zelf een plek kunt uitzoeken (voor zover die niet gereserveerd is) en dat je niet hoeft te wachten tot de openingstijden van de receptie. Je kunt heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving, je zit zo in Duitsland, Frankrijk of Belgie voor een uitstapje. Al met al een camping met vriendelijk personeel, grote plaatsen, wasmachine en goed restaurant. Zeker een camping waar we weer naar terugkomen.

Super mooie plek!

Marjolein
18-9-2017

Goed om te weten dat als je buiten openingstijden van de receptie toch gewoon een plekje kan zoeken.

de receptioniste helpt je aan alle kanten en geeft tips over de omgeving

Een sportieve omgeving. er ligt een fiets/wandelpad tussen de camping en het water waar je zo op kan om te skeeleren fietsen en wandelen.

En natuurlijk een hengel mee! wat man en dochter ook gedaan hebben.

Bij de camping een mooi eetcafe waar je ook gewoon een drankje kan doen darten poolen en er hangt een tv scherm bij evenementen.

als het niet aanstaat kan je het zelfs gewoon even vragen.

The Smugglers heeft tegenwoordig ook een escaperoom.

Bovendien is de nachtprijs superlaag!

Mobilhome gehuurd en een echte ramp

Frank
30-8-2017

Wij hebben deze zomer een mobilhome gehuurd voor 4 nachten. Dit was Echt rampzalig. De achterkant van de mobilhome en gedeelte onder de mobilhome, lag er massa afval. Deels was bedekt met een zwart zeil (ik heb er zelfs foto’s van genomen). Toen wij de mobilhome betraden, was er zelfs buiten en binnenin de mobilhome af en toe een geur van een septische put. Wij hebben dit verscheidene keren gemeld aan de receptie, maar een oplossing kwam er niet. Dan hebben wij maar dagelijks parfum gespoten, om toch een aangename geur te hebben. Wij hebben ook de laatste 2 nachten van onze 4 nachten, niet veel moeten slapen. Niettegenstaande er in het reglement, dat het moest stil zijn vanaf 22:00 uur. Het was telkens zéér veel lawaai tot in de vroege uurtjes. De eerste nacht van het lawaai, hebben wij niet gereageerd, omdat dit olie op het vuur kan zijn bij dronken personen en dachten dat het bij die enig nacht zou blijven. De nacht daarop, opnieuw van dat. Dit dan gemeld ’s morgens aan de receptie. Ze waren er blijkbaar van op de hoogte. De mobilhome staat wel niet ver van het café die op de camping gelegen is. Dit was de slechtste ervaring en met grote voorsprong. Een camping kan een negatief puntje hebben, maar dit hebben wij nog Nooit meegemaakt. Thuisgekomen heb ik de negatieve punten gemaild naar de receptie, die wij ook gezegd hebben tijdens ons verblijf, maar géén reactie erop gekregen.

Een geweldige camping

Elleke en Cor
27-8-2017

De velden perfect, de ruimte perfect, Alles is oud maar zeker schoon, Het eten is zeer goed, En personeel ook goed en aardig. werken hard.

rustige nette camping

henny
24-8-2017

Wij hadden geserveerd voor een plaats aan het water - aangekomen is idd iets onduidelijk waar je heen moet rijden maar wij wisten dat je gewoon naar je plek kunt rijden. Stond netjes een bordje met gereserveerd. Hoewel het voor in augustus was - was de camping niet erg vol. Dus je kunt gewoon aankomen zonder te reserveren. Ruime plaatsen met weinig tot geen schaduw. Receptie vriendelijk personeel maar de openingstijden moeten ruimer worden - vooral voor het brood in de ochtend. Veel campers ( wij ook) . Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van de horeca omdat diekirch dichtbij ligt en wij daarheen gingen. Diekirch is klein maar het heeft een gezellig sfeertje - leuk om te gaan eten en drinken op de terrasjes op het plein. Ettelbruck op fietsafstand (7 km) is iets groter en ook een leuk stadje met meer winkels. Wij hebben veel gefietst langs de sure op- een prima fietspad met mooie natuur. Wij hadden het weer wel mee - alleen maar zonnige dagen - dat geeft altijd een beter beeld natuurlijk. Sanitair is prima- ruime douches. Het zwembad wel gezien en dat is een beetje weggestopt en erg klein. Voor kinderen niet zo leuk.

Nooit meer deze ouwe meuk

Anja
20-8-2017

Wel goed de oprit Niet goed stinkt een uur in de wind. Restaurant in staat van ontbinding. Huisjes staan ook in Azie bouwvallen. Zwembad smerig misschien wil Alberto wel helpen.

Waardeloos, klaar voor de schroothoop .

Annie
16-8-2017

Ik ben hier als kind vaker geweest met het gezin en wilde er met mijn eigen gezin graag nog eens terug om mooie herinneringen op te halen, zeker nu mijn moeder er spijtig genoeg niet meer is.

De camping is inmiddels verbouwd en er zijn nieuwe chalets geplaatst.

Wij verblijven ook in een chalet maar niet in de nieuwe. Wij zitten in de oude meuk. Waar het echt rampzalig is. In de nieuwe zijn geen huisdieren toegestaan.

Bij binnenkomst een stank van fruit wat ligt te rotten. Nou na geklaag kregen we een luchtverfrisser wat niet hielp maar dat zou de lucht van het chaletje zelf zijn en konden ze niks aan doen. De medewerker had maar een vakantiebaantje en wist verder nergens niks vanaf.

Laminaat niet afgewerkt. Ligt geen plint.Buizen die niet weg gewerkt zijn evenals verwarmingsbuizen van de geiser.

Allemaal gebreken zoals kapotte lamp kapotte kastje in de badkamer etc.

Beklaag gedaan maar word niet serieus genomen. Ze doen geen moeite meer voor hun gasten....

Grote camping aan de rivier met ruime plaatsen.

Rob en Mieke
10-8-2017

De camping ligt op loop afstand van het gezellige plaatsje Diekirch. Het is een grote camping aan de rivier met ruime plaatsen. De prijzen zijn zeer redelijk. Er is geen beveiliging of bewaking en iedereen kan zonder meer het terrein op lopen.

Helaas zien wij deze camping de laatste jaren erg terug lopen. Wij kregen het gevoel dat het voor de eigenaren niet meer zo nodig moet. Bij voorbeeld een receptie die in het hoogseizoen s'morgens pas om 9 uur open gaat. Een kampeerder moet om 8 uur kunnen vertrekken! Door het gebruik van borg gebonden douche pasjes (€ 20.--) is het ook onmogelijk om de dag voor vertrek af te rekenen (of je moet niet willen douchen). Ook het bestelde en betaalde brood kan pas na 9 uur worden opgehaald. Buiten de openingstijden van de receptie (van 9 uur tot 11 uur en vanaf 16 uur) kan men een plaats zoeken via een zeer onduidelijke brief bij de ingang. Eenmaal aangekomen bij de gekozen plaats kan deze ook nog eens gereserveerd zijn. Niet echt handig. Verder constateerden wij kapotte lantaarnpalen, niet werkende kranen en diverse met vuilniszakken afgeplakte urinoirs.

Onze complimenten voor de zeer vriendelijke receptioniste.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op der Sauer in Diekirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op der Sauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Op der Sauer scoort een 7.61 uit 10 op basis van 192 reviews.