Camping Op der Sauer

Laatste review

fantastich

b.hooij,
13-9-2018

Perfecte camping ,rustig en goed gelegen. Goed restaurant, zwembad ,goed en schoon sanitair.

prijs was heel gunstig.

Niet meer.

Marianne Bijlsma,
2-9-2018

Geen wifi, leuk dorp.

WiFi alleen bij receptie in tegenstelling tot wat de Acsiboek zegt. 10 ampère.

Receptie open 9-12 en van 13 - 16 uur.

Bolletjes 75 CT per stuk.

Restaurant duur.

Grote plaatsen

Prima doorreiscamping.

Dennis,
7-8-2018

Je hebt ruime grote staanplaatsen en je bent in “No time” in het centrum van Diekirch. Wat acceptabel is, maar niet modern is het Sanitair het is schoon en je hebt douches met een goede straal, maar verwacht geen hyper modern sanitair. Het zwembadje is leuk voor jonge kinderen, maar de glijbaantjes, afvoer zijn drastisch aan vervanging toe. Wat ronduit NIET meer kan en de titel SLECHT verdient is de speeltuin ronduit gevaarlijk. Verder wordt er dag en nacht (poort gaat niet dicht) kei hard gereden. Er is een max van 5km maar die wordt door niemand gerespecteerd. De camping geeft aan deze hoog in t vaandel te hebben, maar dit is puur schijn. Heb meerdere aanvaringen gehad met bestuurders die VEEL te hard rijden samen met meerdere meldingen bij de receptie echter geen verbetering of actie vernomen. Wel vondt men het nodig Mn zoon te melden niet te slippen met zn fiets. Blijf je 1 nacht ok maar veiligheid voor kids NEE die is er niet

Geweldig sfeervol, hartverwarmend,we gaan weer.

Sem B,
19-7-2018

Dat je goed moet opletten als je de camping de eerste keer wilt vinden.

Zeer mooi wandel en fietsgebied gratis fietsroutes te verkrijgen bij de balie van de camping zo ook voor de wandelroutes. Wat zo leuk is dat alles op korte afstand bereikbaar is en er veel te zien valt de omgeving lijkt wel een ansichtkaart. We hebben het zeer naar onze zin gehad gaan zeker nog eens terug.

Een paar dagen genieten en ontspannen

Liko,
14-5-2018

Wij hebben in een Mobile Home overnacht. Dit was heel proper en netjes. De bedden slapen goed en men heeft mogelijkheden te koken, maar ook in het restaurant kan men aantrekkelijk eten. Op het terras kan men lekker zitten en genieten van het mooie uitzicht. De badkamer heeft alles wat nodig is. De receptie is heel vriendelijk en geeft goede informatie. Bieden heel mooie fietsroutes aan. In ieder geval een aanrader.

Rustige camping met waanzinnige schnitzels

Fam. Timmerman,
18-9-2017

Voor het 2e jaar op rij naar deze camping geweest. Mooie centrale ligging, grote plaatsen met elektra en een heel goed restaurant. Vorig jaar voor het eerst de schnitzel XL gegeten (je kunt het rustig een XXL schnitzel noemen) en uiteraard dit jaar weer genoten van de schnitzel. Maar ook de burgers zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit. Het sanitair op de camping is wel iets verouderd maar schoon en dat is toch het belangrijkste. De douches zijn ook goed. Een prima systeem met de douchekaarten. De prijs is ook heel goed, zeker voor een hoogseizoen. Ook heel fijn dat je zelf een plek kunt uitzoeken (voor zover die niet gereserveerd is) en dat je niet hoeft te wachten tot de openingstijden van de receptie. Je kunt heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving, je zit zo in Duitsland, Frankrijk of Belgie voor een uitstapje. Al met al een camping met vriendelijk personeel, grote plaatsen, wasmachine en goed restaurant. Zeker een camping waar we weer naar terugkomen.

Super mooie plek!

Marjolein,
18-9-2017

Goed om te weten dat als je buiten openingstijden van de receptie toch gewoon een plekje kan zoeken.

de receptioniste helpt je aan alle kanten en geeft tips over de omgeving

Een sportieve omgeving. er ligt een fiets/wandelpad tussen de camping en het water waar je zo op kan om te skeeleren fietsen en wandelen.

En natuurlijk een hengel mee! wat man en dochter ook gedaan hebben.

Bij de camping een mooi eetcafe waar je ook gewoon een drankje kan doen darten poolen en er hangt een tv scherm bij evenementen.

als het niet aanstaat kan je het zelfs gewoon even vragen.

The Smugglers heeft tegenwoordig ook een escaperoom.

Bovendien is de nachtprijs superlaag!

Mobilhome gehuurd en een echte ramp

Frank,
30-8-2017

Wij hebben deze zomer een mobilhome gehuurd voor 4 nachten. Dit was Echt rampzalig. De achterkant van de mobilhome en gedeelte onder de mobilhome, lag er massa afval. Deels was bedekt met een zwart zeil (ik heb er zelfs foto’s van genomen). Toen wij de mobilhome betraden, was er zelfs buiten en binnenin de mobilhome af en toe een geur van een septische put. Wij hebben dit verscheidene keren gemeld aan de receptie, maar een oplossing kwam er niet. Dan hebben wij maar dagelijks parfum gespoten, om toch een aangename geur te hebben. Wij hebben ook de laatste 2 nachten van onze 4 nachten, niet veel moeten slapen. Niettegenstaande er in het reglement, dat het moest stil zijn vanaf 22:00 uur. Het was telkens zéér veel lawaai tot in de vroege uurtjes. De eerste nacht van het lawaai, hebben wij niet gereageerd, omdat dit olie op het vuur kan zijn bij dronken personen en dachten dat het bij die enig nacht zou blijven. De nacht daarop, opnieuw van dat. Dit dan gemeld ’s morgens aan de receptie. Ze waren er blijkbaar van op de hoogte. De mobilhome staat wel niet ver van het café die op de camping gelegen is. Dit was de slechtste ervaring en met grote voorsprong. Een camping kan een negatief puntje hebben, maar dit hebben wij nog Nooit meegemaakt. Thuisgekomen heb ik de negatieve punten gemaild naar de receptie, die wij ook gezegd hebben tijdens ons verblijf, maar géén reactie erop gekregen.

Een geweldige camping

Elleke en Cor,
27-8-2017

De velden perfect, de ruimte perfect, Alles is oud maar zeker schoon, Het eten is zeer goed, En personeel ook goed en aardig. werken hard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op der Sauer in Diekirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op der Sauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.