Camping De La Sûre

7,7

120 reviews over Camping De La Sûre in het Nederlands

Geweldig

Carin Joosten, 4-4-2018

Heerlijk om weer terug te zijn op camping de la sûre. Hartelijke ontvangst door Karin. Wat ook erg fijn is dat de douchekaarten afgeschaft zijn! Een heerlijke warme douche zonder gedoe met met zo'n kaart.

Wim en trea coolen, 23-3-2018

Caravan en tent op komen zetten,ondanks het zeer koude weer was de ontvangst hartvervarmend, mijn vrouw die helaas ivm een operatie niet mee kon helpen kreeg het beste plaats in het officieel nog niet geopende restaurant,tussen de middag konden wij onze meegebrachte broodjes onder het genot van koffie hier nuttigen. Geweldig,een dikke tien

mooi gelegen camping aan de Sure

Maarten, 10-10-2017

ontvangst was prima plekken zijn groot genoeg vooral in september dan is de camping bijna leeg. Diekirch is op loop afstand van de camping en is een mooi stadje en goed voor de dagelijkse boodschappen. wat wij niet zo prettig vonden was het gerenoveerde toiletgebouw waar met met een magneet kaart moet gaan douchen werkte een paar keer niet , en ook in het donker naar het toilet gaan is geen pretje want voor dat je het weet gaat het licht automatisch uit en zit je in het donker.

Heerlijke camping vlakbij dorp

Machteld Schoone, 21-9-2017

Prima camping Municipal De La Sure. Schoon, aardige ontvangst, grote plekken voor tent en je loopt zo het dorp in. Goeie fietsen verhuur op de camping en heerlijk een koud Diekirch biertje van de tap. 's Morgens vers brood en bij het weggaan nog even een kopje koffie. De mevrouw van de camping (een Nederlandse die nog niet zo lang beheerster is) is zeer vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Wij hebben heerlijk gestaan op deze camping en wat ook heel fijn is is dat je zo het gezellige dorp inloopt.

Te duur

Mooi gelegen camping, 4-9-2017

Op loopafstand van Diekirch, mooi gelegen aan de rivier de Sure.

Camperplaats 24 euro voor 2 personen werd uiteindelijk voor 4 volwassen en 2 kinderen 53 euro. Borg voor douchekaart 25 euro, een douche van 2,5 minuut voor 50 cent is veel te kort en omslachtig. Waterstraal uit douchekop ging alle kanten op en op middenknop drukken om water te krijgen ging moeizaam.

NOOIT MEER !

Hubert, 3-9-2017

Het probleem kwam van de douches,waarvoor we een kaart kochten en daar kon je voor 50 eurocent douche beurten op zetten.

2 keer lukte dit niet,ik heb een blauwe duim van het indrukken gekregen.

Toen ik dit ging melden zei de mvr. dat wij dit samen moesten gaan controleren.......

Een deed het niet een ander wel weer.

Nadat we dit gedaan hadden,met mijn ontbijt broodjes bij me,zei ze smakelijk eten en liep gewoon weg...............

Niets van: dit gebeurt wel eens of je krijgt die euro terug.

Dus zei vond wellicht dat ik gelogen had over de douche werking lijkt mij. Voor die euro.

Dus kom ik tot de conclusie dat ik in haar ogen een crimineel ben...............

En daar wil ik als campinggast niet voor uitgemaakt worden.

Geweldige camping. Alsof je thuis komt.

Ans en Richard, 7-8-2017

Fantastische en rustige camping op 10 minuten lopen van het centrum waar diverse gezellige terrasjes zijn. Diverse wandel- en fietsroutes. Schoon toiletgebouw. Een aanrader. Jammer dat de gemeente Diekirch niet meewerkt om het ietwat gezelliger te maken op de camping

Mooi gelegen en een zeer schoon toiletgebouw.

P.v.d.Houdt, 20-7-2017

Kan geen minpunten bedenken.

De beheerster kent de klappen van de zweep, en is oplettend, wat wij zeer op prijs stelden.

Geweldige camping

Sylvie, 10-7-2017

De camping ligt heel gunstig tov Diekirch. Goede wandel- en fietsmogelijkheden (fietsen te huur op de camping). Veel winkels in de buurt en toch rustig gelegen.

Goed bijgehouden, sanitair prima.

Hartelijke ontvangst.

Top plekkie!

Els, 10-7-2017

Goede ligging, schoon sanitair, vriendelijke beheerster.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De La Sûre in Diekirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De La Sûre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De La Sûre scoort een 7.66 uit 10 op basis van 123 reviews.