Camping De La Sûre

129 reviews over Camping De La Sûre in het Nederlands

Nooit meer

M
19-9-2018

Beheerder erg onplezierig in omgang. Veel duurder dan vergelijkbare campings in omgeving.

Goede camping

Carla
6-9-2018

Goede camping in een mooie omgeving waar fijn te wandelen en te fietsen is. De receptie is 's avonds al vroeg dicht, er is geen gelegenheid voor een hapje of een drankje. Dit maakt de camping wat sfeerloos. De prijs is zeker in vergelijking met de buurcamping stevig voor hetgeen er geleverd wordt. Wifi is rond de receptie gratis en loopt goed.

De moeite waard!

Thea
3-7-2018

Fijne camping, vriendelijke gastvrouwen, lekkere broodjes, net sanitair, alleen gras erg hoog, maar wordt door de gemeente onderhouden, dus kunnen de dames niets aan veranderen. Leuk wandelen langs de rivier, langere wandeling , neem je de volgende brug voor terug weg, loopafstand van Diekirch.

Prima... en we komen binnenkort weer terug!

christelle
13-6-2018

Camping de la Sure in Diekirch, een heerlijke camping dichtbij het stadje Diekirch Wij waren hier tijdens een groot wandelevenement.

De camping was bomvol.

Het inchecken verliep correct en heel vriendelijk. Het sanitair, is niet nieuw maar was ter aller tijden schoon of werd net schoongemaakt.

Ook werden er s'nachts regelmatig rondes gelopen. Er is een prachtige speeltuin waar kinderen heerlijk kunnen spelen. De douches waren tijdens ons verblijf warm en vrij te gebruiken. Wij hebben heel vroeg om half 7 kunnen ontbijten en ook de avondmaaltijd was gewoon lekker.

De wandeltochten waren goed georganiseerd en veel pittiger dan we dachten... Kortom, beetje trainen aankomende zomer in Diekirch en de plek voor volgend jaar is ook alweer gereserveerd!

Nooit meer

Anoniem
8-6-2018

We komen er al jaren.

Bij de vorige beheerders werden we altijd vriendelijk ontvangen.

Bij de "nieuwe" beheerders totaal niet.

Wat wij heel jammer vinden want we kwamen er altijd met plezier.

Voor ons was dit de laatste keer.

De poort werd vroeger dicht gedaan dan wat er vermeld wordt.

Het gras was niet gemaaid het stond redelijk hoog. De kinderen werden aangesproken als ze 's avonds op de step rond de receptie aan het steppen waren ze moesten maar ergens anders gaan steppen. Het enige voordeel was dat er nu geen douche kaart meer nodig is.

Nooit weer

Anoniem
29-5-2018

Als je hier naar toe gaat tijdens de wandelmarch betaal je het volle pond maar is er geen wc papier en zeep bij de toiletten. Het water om te douchen was koud en zo ook voor de afwas. De eigenaarresse reageerde hierop heel laconiek. Tot 01.00 uur s’nacht veel lawaai op een veldje nabij de toiletgebouwen.

Kom er niet weer, wel jammer want de camping ligt dicht bij de start van het wandelevenement

Fantastisch.

Jolanda Tettero
14-5-2018

Super gezellige camping. Wij kamperen veel maar de sanitaire voorzieningen overtreft alles qua netheid. Zeer schoon. Er staan zelf plantjes en schilderijtje. Heel goede ontvangst en super aardige eigenaresse.

heel mooie camping voor herhaling vatbaar

Familie Reemers D. Belgie
1-5-2018

Heel vriendelijke ontvangst door Karin . Het douche systeem is veranderd, veel beter. Werkt heel goed nu. Sanitair is proper en ook altijd warm.

Mooie grote verzorgde camping.

fantastisch

Simone van Noort
18-4-2018

Fantastische camping aan de Sure.

Net terug van een heerlijk verblijf op camping de la Sure. Zeer mooie schone camping met een zeer vriendelijk ontvangst. Smorgens verse broodjes gebakken door Karin, de beheerster zelf. De douches zijn heerlijk, het kaartensysteem is eruit. Een aanrader. Reserveren voor het hoogseizoen is wenselijk

Geweldig

Carin Joosten
4-4-2018

Heerlijk om weer terug te zijn op camping de la sûre. Hartelijke ontvangst door Karin. Wat ook erg fijn is dat de douchekaarten afgeschaft zijn! Een heerlijke warme douche zonder gedoe met met zo'n kaart.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De La Sûre in Diekirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De La Sûre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.