Reviews over Diekirch

fantastich

b.hooij,
    13-9-2018

Perfecte camping ,rustig en goed gelegen. Goed restaurant, zwembad ,goed en schoon sanitair.

prijs was heel gunstig.

Geweldig sfeervol, hartverwarmend,we gaan weer.

Sem B,
    19-7-2018

Dat je goed moet opletten als je de camping de eerste keer wilt vinden.

De moeite waard!

Thea,
    3-7-2018

Fijne camping, vriendelijke gastvrouwen, lekkere broodjes, net sanitair, alleen gras erg hoog, maar wordt door de gemeente onderhouden, dus kunnen de dames niets aan veranderen. Leuk wandelen langs de rivier, langere wandeling , neem je de volgende brug voor terug weg, loopafstand van Diekirch.

Prima... en we komen binnenkort weer terug!

christelle,
    13-6-2018

Camping de la Sure in Diekirch, een heerlijke camping dichtbij het stadje Diekirch Wij waren hier tijdens een groot wandelevenement.

De camping was bomvol.

Het inchecken verliep correct en heel vriendelijk. Het sanitair, is niet nieuw maar was ter aller tijden schoon of werd net schoongemaakt.

Ook werden er s'nachts regelmatig rondes gelopen. Er is een prachtige speeltuin waar kinderen heerlijk kunnen spelen. De douches waren tijdens ons verblijf warm en vrij te gebruiken. Wij hebben heel vroeg om half 7 kunnen ontbijten en ook de avondmaaltijd was gewoon lekker.

De wandeltochten waren goed georganiseerd en veel pittiger dan we dachten... Kortom, beetje trainen aankomende zomer in Diekirch en de plek voor volgend jaar is ook alweer gereserveerd!

Hele mooie omgeving vriendelijke mensen

Jas,
    1-6-2018

Zeer mooi wandel en fietsgebied gratis fietsroutes te verkrijgen bij de balie van de camping zo ook voor de wandelroutes. Wat zo leuk is dat alles op korte afstand bereikbaar is en er veel te zien valt de omgeving lijkt wel een ansichtkaart. We hebben het zeer naar onze zin gehad gaan zeker nog eens terug.

Diekirch scoort een 7,5 uit 10, op basis van 70 reviews