Diekirch

Reviews over Diekirch

Leuk dorp

Machteld
    25-9-2017

Leuk dorp met veel restaurantjes en middenstand. Aardige straatjes en leuke omgeving. Niet echt spectaculair maar wel leuk om gezien te hebben. Ws is het zomers drukker en gezelliger, wij waren er met grijs weer in september.

Gereisd Met partner in september 2017

Ik heb het altijd heel leuk gevonden

Carpentier johan
    21-2-2017

Diekirch is een klein maar gezellig stadje met enkele leuke terrasjes in de winkelstraat goede restaurantjes met een uitgebreide keuzes (Chinees, italians,portugees,enz)voortreffelijke hotels prachtige wandelingen in de omgeving ik zal wel nog dingen vergeten zijn maar ja ik kom hier 35 jaar ieder jaar weer vroeger voor de bierfeesten 3 dagen tentfeesten naast de kerk keigoeie livemuziek jammer genoeg is dat voorbij maar er zijn tal van andere feesten zoals oud diekirch moet maar eens op site kijken kan ze niet allemaal opnoemen kijk er naar uit om deze zomer terug te gaan

Gereisd Met vrienden in juli 2016

We kijken nu al uit voor volgend jaar, wij komen

Ryckaert Arséne
    16-8-2016

Een mooi klein stadje, met alles wat je nodig heb. ook voor de kinderen, op plein kinderspelen.Muziek voor iedereen, terrasjes en winkeltjes. Rustige straatjes, waar je met veel plezier kunt wandelen, een koffiepotje drinken of genieten van iets anders.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

kleinschalige stad

daniel
    20-9-2014

Leuk voor een kort verblijf, of in combinatie met uitstappen naar andere plaatsen zoals Echternach en het Müllertal. Enkele leuke fietsuitstappen zijn mogelijk, langs de Sûre is het leuk en niet lastig fietsen.

Gereisd Met partner in september 2014

Diekirch fantastisch

kees
    11-8-2014

Altijd wel wat te beleven. Ideaal als je een beetje actief bezig wilt zijn.Prima gelegen voor de fietsliefhebber. (Gewone fiets zonder te zweten langs de Sûre, maar ook heerlijk met de racefiets heuveltje op en heuveltje af.) Prima uitgangspunt voor tochtjes naar vele plaatsen. Kaartje voor onbeperkt reizen met bus en trein 4 Euro per dag/per persoon. Wat wil je nog meer. Prachtige natuur en voldoende culturele plaatsen in de directe omgeving.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Diekirch scoort een 8 uit 10, op basis van 70 reviews