Tijdelijk €25 aanbetaling

St. Hubert

8FantastischScore uit 18 reviews
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over St. Hubert

• 4R.J.dehaas18-05-2016

Keuken gesloten ontbijt 3 broodjes voor 2 pers

Omgeving /ontbijt geen avond eten

• 6eppie de peppie30-05-2015

Niet bijzonder

Gedateerd hotel. Slechts keuze uit 4 hoofdgerechten (smaakte wel goed overigens) en bij het ontbijt staat men continu op je vingers te kijken. Komt allemaal nogal streng over. Er is helaas geen gezellige bar om de avond door te brengen. Wel een soort van ongezellige woonkamerachtige ruimte waar je wat drinken kunt kopen. In de garage kunnen ong 6 motoren staan. Via een steil bospad kom je lopend in Clervaux uit. Voor ons geen 2e keer

• 7Urs14-05-2013

Geen spijt

Leuk hotel, echt schoon, liefdevol ingericht...lijkt of we bij ons Oma op vakantie waren, maar misschien is dat ook de stijl in Luxemburg. Vriendelijk ontvangst en een goed ontbijt! Wel apart dat Mevrouw in de ontbijtkamer wacht om koffie te schenken, maar zo kan men natuurlijk ook een vriendelijk gesprek voeren. De bar in de "kelder" is meer een soort woonkamer, waar Mevrouw TV kijkt.

• 7Ellen Broek02-10-2012

Schoon, maar niet vriendelijk

Kamer was schoon en vast erg modern in de jaren 70. Brood bij ontbijt afgeteld in een mandje. Voornamelijk wit brood, terwijl ik een bruin brood eter ben. Tijdens het ontbijt kreeg ik het gevoel op een kostschool te zitten. De eigenaresse zorgde niet voor een fijne sfeer. De sleutel overdag in het hotel achterlaten leverde een situatie op waarbij ik terug ging in de tijd en van mijn moeder hoorde hoe laat ik thuis moest zijn: Voor 22 uur thuis zijn, niet bellen, sleutel beneden ophalen. En dat begrijp ik allemaal wel, maar de manier waarop.... erg jammer.

Dus een volgende keer gaan wij hier niet meer terug.

• 7muiske09-08-2011

erg aan renovatie toe maar wel schoon

wij hadden een kleine erg donkere kamer, oud maar wel schoon. ontbijt was super, alleen de eigenaresse is steeds aanwezig als een strenge schooljuf.. avond eten was heel erg goed maar wel aan de prijs. de eigenaresse vond het raar dat mensen er maar 1 keer kwamen eten. ze moet een goedkoop keuze menu maken en de keuze uitbreiden met een wat simpeler gerecht zoals een snitsel. motor mocht gratis in een garage staan erg steile voetweg naar het dorp.

• 9Ine23-08-2010

Geweldig hotel!

Dit hotel is perfect om een paar dagen te "onthaasten". De mooie wandelroutes lopen veelal vlak langs het hotel (wandelkaart kopen bij VVV is aan te raden) Het hotel oogt in eerste instantie oubollig, maar is super zuiver en degelijk. Het ontbijt is kwalitatief en kwantitatief goed en het avondeten is absoluut een aanrader! De eigenaresse heeft absoluut geen last van stress, maar heeft zeker oog voor het welzijn van haar klanten. Ze wil het je zeker naar de zin maken. Enig nadeel is dat het hotel aan een redelijk drukke weg ligt, maar als je een kamer boekt aan de achterkant (waar je tevens uitkijkt op de bossen), dan heb je daar geen last van. De tennisbaan was goed te gebruiken, maar heeft wel onderhoud nodig. Wij gaan hier zeker nog eens terug!

• 9jwjoosten22-08-2010

Zeer schoon en goedverzorg hotel

Hotel is wat oudbollig maar zeer schoon, het ontbijt s'morgens is prima en het avondeten is van zeer goede kwaliteit. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer goede omgeving om wandelingen te maken (wel een plattegrond kopen). Wel is het hotel gelegen aan een weg waar regelmatig tractoren rijden

• 8mirjam12-08-2010

verzorgt hotel

Het is een wat ouder hotel, maar mooi verzorgt en netjes. Het ontbijt bestaat een vers stokbroodje, een ei, buffetje met vleeswaren en kaas, hartig beleg, appelsiensap en koffie van de esprressomachine. Ook is er rozijnenbrood en botterhammen. Kortom er was genoeg en de mevrouw van het hotel hield alles tip top in orde. We hebben ook gebruik gemaakt van het welkomsdiner, dit was goed klaar gemaakt en lekker, wel geen haute cuisine.Prijs kwaliteit verhouding zeker ok. Drank in het hotel was ook goed betaalbaar. De kamers zijn heel proper, wel wat verouderd sanitair. Omgeving is mooi om te wandelen en rustig te vertoeven op een terrasje

• 8Jean-Pierre en Ria22-11-2009

eenvoudig hotel, prijs-kwaliteit correct

ligging van het hotel is prima, net buiten het centrum die gemakkelijk te bereiken is via een bospad. De kamer en badkamer waren eenvoudig maar netjes.

• 9Wim27-09-2009

Prijs/kwaliteit een topper.

Geen 5 sterren hotel maar wel een gezellig familie hotel waar de klant zich koning voelt. De service is top en de kamers misschien niet meer zo modern maar wel keurig schoon. Het hotel ligt net buiten het centrum maar er is een bospad naast het hotel binnen 10 minuten te voet te bereiken (zeker doen). Voor een paar dagen uitwaaien vind je voor dit geld geen beter hotel!!

Hotel St. Hubert info

Soort hotel