7,3

11 reviews over Camping Reilerweier in het Nederlands

Aanrader

Leo Herms
2-6-2017

Alles perfect, mooie natuur, lekker ruig, vissen, wandelen.

Gereisd Met partner in januari 2017

Super leuke camping

Katinka
28-7-2013

Deze camping is zeker een aanrader. Mooie ligging en gezellige mensen op de camping!!!

Gereisd Anders in juli 2013

geweldige camping

Janssens-Croonen
24-10-2011

een aangename camping, vriendelijke eigenaars en behulpzaam ideale plaats om te wandelen, 15 minuutjes wandelen tot in clerveaux door de heel lage snelheid voor de voertuigen is het plezant voor de kindjes(ook voor de ouders natuurlijk)één minpuntje is dat er geen gelegenheid is om te eten.Wij hebben sinds augustus daar een caravan en het heeft ons al aangenaam verrast-allemaal vriendelijke buren-zeer spontaan en daar houden we van

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

geweldig

Ad
31-8-2011

Campinhg Reillerweier is:

Een geweldige camping waar we tot rust komen we staan er inmiddels alweer 6 jaar en willen er ook niet weg. De op gebouwde vriendekring bestaat uit Belgen, Luxenburgers en duitsers. Geweldig zo als het met elkaar gaat, gemoedelijk en iedereen staat klaar voor elkaar. Als je niet van de stilte houd in het voor en na seizoen, moet je hier niet komen.\ Geweldige visvijvers met veel forel. Dus voor de rust geweldig wij komen er altijd tot rust.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Familie van Lent
25-7-2011

De camping beloofd niet wat het in hun eigen folder zegt. We zijn er met een caravan geweest en in de folder staat dat iedere plaats beschikt over een electriciteit- water- afvoer- en tv aansluiting. Dit is dus NIET correct. Er is een electriciteitaansluiting maar daar houdt het ook mee op. Er is maar 1 sanitair gebouw (er zijn er wel meer maar die zijn afgesloten) waarvan het herengedeelte behoorlijk vuil is en het vrouwengedeelte in de 10 dagen dat wij er geweest zijn zeker wel 1 keer zichtbaar schoongemaakt is. (vuilnisbakje is 1 keer geleegd). Het water wat uit het tappunt kwam, zag bruin en wij hebben ons er maar niet aan gewaagd dat te gebruiken om te drinken/koken. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat Jul 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping, veel vaste plaatsen

Gerrit
18-7-2011

We zijn hier al een paar keer geweest. Het is een echte camping voor jaarplaatsen en niet zozeer voor de toeristen.

Wel is er een prachtige visvijver en een terrasje. Daarnaast ook een paar speeltoestellen maar niets bijzonders. Een langer verblijf dan een paar dagen is niet aan te raden. Clervaux is natuurlijk wel een plaats om een tijdje rond te kijken.

Sanitair is prettig schoon en voldoet aan de meest recente eisen.

Voor een tussenstop echt prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

2008

leuke stille camping

nico
5-8-2008

we zijn eerst een weekend op bezoek geweest bij m'n zuster die er al enkele jaren staat is ons zeer goed bevallen, ge kunt er leuke wandelingen maken en er was dat weekend ook een activiteit te doen was zeer leuk, ben van plan daar ook een caravan aan te schaffen om daar meerdere keren in het jaar naar toe te gaan

Gereisd Familie in juli 2006

Wij zitten al vanaf 1982 op deze camping met een caravan .

lisette
20-4-2008

Wij zitten al vanaf 1982 op deze camping met een caravan van toen onze kinderen nog klein waren . Onze kinderen hebben daar nu ook een caravan en zitten wij met zen allen daar, als de kinderen er niet zijn nemen wij regelmatig onze kleinkinderen mee. vroeger was de vader de uitbater en heeft nu aan zen dochter overgelaten die toch haar best doet en al veel veranderd heeft . zoals actieviteiten te doen in de maanden juli en augustus ook animatie voor kinderen een ding er is geen goede speeltuin voor kinderen er staat maar een speeltuig en een schomel maar dat komt misschien nog een ding is zeker in de winter hebben ze rode wangentjes in de zomer zijn bezweet van rond te krossen en ze hebben gezonde boslucht. wij zelf gaan veel vissen op de vijvers en lange wandelingen maken het is een rustgevende camping waar aan gewerkt word er is een GB en een Aldi niet ver uit de buurt

Gereisd Met partner in april 2008
2006

Mooie ligging in bosrijke omgeving

D'hoore Dirk
13-8-2006

Mooie ligging in bosrijke omgeving.Rustig gelegen op korte afstand van Clerveau . Voedingswinkels dichtbij.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug van reilerweier, we hebben er twee een

Bianca
6-8-2006

Wij zijn net terug van reilerweier, we hebben er twee weken een huisje gehuurd(nr 28).Het huisje is ruim en netjes.De camping is in het hoogseizoen erg gezellig.Er worden leuke dingen georganseerd voor jong en oud.De band Undercover komt er elk jaar,dit is een geweldige band!de camping ligt erg mooi en op loopafstand van het centrum van Clerveaux.De familie die de camping beheert is ontzettend aardig!We hebben er een heleleuke vakantie gehad.

Gereisd Anders in augustus 2006

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reilerweier in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reilerweier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.