Camping Officiel (Clervaux)

Camping Officiel (Clervaux)

16 tips over Camping Officiel (Clervaux)

m hartogs, 17-7-2015
De italiaan in clerveux is heerlijk .
Jan van Aarle, 13-7-2015
Geen restaurants, stadje ligt op 100m. Div.goede restaurants , cafe's en terrasjes in straal van 300m.
john, 5-7-2015
Riviertje langs de camping,

Cees Graauwmans, 3-7-2015
Supermarkt in Clervaux is een klein winkeltje. Grotere supermarkten op plm. 5 km afstand.
Fam van Eck, 16-6-2015
ieder half uur ( kwart voor en kwart over) vertrekt er een trein naar Luxemburg stad. Kosten € 4.00 pp retour. Busvervoer in Luxemburg stad inbegrepen.
Tom, 9-8-2014
Het klimpark in Vianden, en de Klankenwandeltocht in Hoscheid.

Marly Christiaanse, 30-7-2014
Veel leuke bezienswaardigheden in de buurt. O.a. het kasteel en klimpark in Vianden, het meer in Weiswampach, met de trein naar Luxemburgstad (voor maar 12,- retourtje voor 6 personen) lekker shoppen in prachtige winkels. Je kan direct vanaf de camping de mooiste routes wandelen en fietsen. De stacaravans zijn prachtig! Mooi, schoon, ruim en compleet ingericht met een mooie veranda. Prijs/kwaliteitverhouding is prima! Er is geen restaurant op de camping maar er zijn er genoeg in het dorp.
Y, 8-8-2013
Met trein voor 4,-- p.p. retour naar hoofdstad Luxembourg of neem de Luxembourg Card.
Ronald, 8-8-2013
Met de trein naar Luxemburg stad, goedkoop en zee goed vervoer! Stadje Clervaux moet je gezien hebben, heel fraai. En voor de fietsliefhebbers ook een aanrader. Hellingen tot 11%!
famverduin, 7-8-2013
Trier en Luxemburg stad. Het is even rijden maar het is het zeker waard.