Camping Officiel (Clervaux)

Camping Officiel (Clervaux)

8 reacties Camping Officiel (Clervaux)

Aanvliegroute

Deed, 31-7-2018
Hie is de aanvliegroute? Steile wegen of goed te doen?

hond

Antoinette, 20-7-2016
Hallo,mag mijn hondje hier ergens zwemmen?

mooie plek

Mirjam, 29-4-2016

Ik zoek ook een mooie plek. Bij de rivier is al vol. Wie weet een andere grote plek met zon en schaduw? Of zijn ze dat wel allemaal?

b.v.d. Mirjam

Mooie plek.

DenMPronk, 8-2-2016
Ik wil graag boeken , wat is een mooie ruime plek met welke nummers? Ik wil het liefst bij de rivier en niet tussen de jaarplaatsen.

Spoorlijn

wendelijn, 4-8-2014

De camping lijkt mij super maar op foto's zie ik een spoorlijn langslopen.

Is er veel geluidsoverlast van?

Ik heb eens eerder op een camping naast een spoorlijn gestaan en daar denderde elke nacht een goederen trein langs. Het leek wel alsof die je tent in kwam zetten!

Sindsdien erg huiverig voor campings langs het spoor!

Bedankt voor de reactie

2 reacties

Fietsen

Y, 11-7-2013

Hallo,

We willen graag fietsen (met versnellingen) meenemen, maar kan je hier ook goed fietsen?

niet teveel hellingen/bergen?

Weer in Clervaux

S., 16-6-2013

Hallo,

Wij gaan misschien op vakantie naar Clervaux. Het lijkt ons daar erg leuk maar onze enige twijfel is het weer. Wij zijn niet eerder naar Luxemburg op vakantie geweest, dus we twijfelen hier erg aan. Wij gaan in het hoogseizoen rond juli op vakantie.

Alvast bedankt. Familie S.

spelen in het riviertje

maartje, 5-8-2012
Kunnen kinderen ook in het riviertje spelen, zwemmen en met luchtbedden? Wij overwegen te boeken met drie kids van 5, 8, en 10. Groetje Maartje