Camping Officiel (Clervaux)

8.9Fantastisch

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Officiel Clervaux is een kindvriendelijke camping in Luxemburg. Houd rekening met het nabije treinspoor en de kerkklokken die meermaals per uur luiden. De kinderen kunnen kiezen uit het zwembad, een binnen- en buitenspeeltuin en zelfs een midgetgolf. Zowel de abdij als het kasteel van Clervaux zijn dichtbij en de moeite waard.

179 reviews over Camping Officiel (Clervaux)

• 8Saskia17-02-2020

Niet meer.

Leuke camping, schoon sanitair. Aardige beheerders. Leuk dorp op loopafstand. Zou een perfecte camping kunnen zijn. Jammer genoeg stonden we in de buurt van enkele voortdurend blaffende honden. zelfs onze eigen honden werden er onrustig van. als we nog eens terug komen, dan vragen we om een plaats richting voetbalveld.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    10Jos & Alma15-11-2019

Een geweldige camping super gelegen

We zijn net een weekje op de camping geweest in een mobile home. Het was natuurlijk buiten seizoen om dus geen warmte. Maar de camping op zich was heerlijk. Zag er allemaal geweldig uit. De mobile home was keurig en netjes ingericht met alle gemakken voorzien. Schoon en netjes onderhouden. De beheerders deden er alles voor om het naar de zin te maken. Leuk dorpje en de trein op dik kwartier lopen. Goede verbinding naar Luxemburg stad. Je koopt een dagkaart voor slechts € 4,00. Volgend jaar schijnt het gratis te zijn. We zijn er 2 keer geweest. Een uurtje met de trein en stapt in centrum Luxemburg uit. Geweldig mooie stad. Zeer leuke omgeving in Clervaux. Een mooie abdij vanaf de camping lopend, een klooster diverse musea en restaurantjes in het dorpje. Je pakt de auto en rijdt even een paar kilometer verderop naar de Aldi. Of je huurt gewoon een fiets op de camping. Wij komen zeker nog eens terug en dan in een warmere periode.

Camping Clervaux, Marketing, 18-11-2019

Jos en Alma wat fijn om ook hier te lezen dat jullie hebben genoten van Luxemburg, Clervaux maar ook van jullie mobilhome en de camping!! Bedankt voor deze enorm goede review en natuurlijk zien we jullie graag heel snel weer terug.....en dan hopen op warme zonnestralen!! Bedankt!!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Jenny v/d Sanden06-09-2019

Een fantastische camping met een goede prijs- kwaliteits verhouding. Schoon sanitair , Nederlandse beheerders. Heel vriendelijk en behulpzaam. Het was voor ons de eerste keer met de camper.

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Bedankt voor jullie review! En natuurlijk nogmaals bedankt voor jullie verblijf. We hopen dat de camper ook goed is bevallen en dat we jullie daarmee nog vaak gaan zien in Clervaux. Altijd welkom!

Gereisd met partner in september 2019

• 9DSH28-08-2019

Zelden zo’n keurig verzorgde camping gezien!

Deze camping geboekt op basis op basis van de hier gelezen recensies. Hieraan is niks gelogen! Echt een keurige camping. In voorgaande teacties lees ik dat er geen “trapveldje” is, maar achter de camping ligt een groot sportveld. Via een poortje kun je daar naartoe en volgens mij mag daar gewoon een balletje worden getrapt. Bij aankomst zei mijn zoontje van 8:”op de camping stinken de wc’s vaak, hier ruiken ze gewoon lekker!” Dat zegt genoeg denk ik. Wij waren met twee peuters van 2 en twee kinderen van 8 en 11. Voor de oudere kinderen is er niet veel te doen, maar ook die hebben zich uitstekend vermaakt. In de omgeving veel te doen, mooie wandelingen in de omgeving of een dagje luxemburg met de trein. Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ga je voor rust en kunnen je kinderen zichzelf goed vermaken dan is dit een uitstekende camping! (Trein hoor je niet en de klokken vonden wij niet storend)

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Wat fijn om te lezen. Door de goede reviews moet het in het echt ook nog waargemaakt worden. In dit geval goed gelukt gelukkig! We vinden het compliment van zoonlief geweldig! We blijven dezelfde schoonmaakproducten gebruiken na deze opmerking :) Graag tot een volgende keer!

• 6Wouter22-08-2019

Wij komen er niet meer terug

Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Is misschien een leuke camping als je op doorreis bent. Over het algemeen is de camping netjes verzorgd. Wat wij misten en jammer vinden: - Watertappunt in de buurt van je plek - Trapveldje voor de kinderen om te voetballen e.d. - Zwembad echt veel te koud (26 graden noemen wij niet verwarmd) - Geen kleine gerechten kunnen eten op een terrasje op de camping ( wisten we uiteraard van te voren)

• 7Staat v/h sanitair

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Gelukkig is niet iedereen gelijk, wat de een aan zeer positief ervaart is het voor de ander dan toch weer iets minder. De watertappunten zijn over het gehele terrein verdeeld maar inderdaad heeft niet iedere plaats een tappunt. Staat ook duidelijk aangegeven. Op de camping zelf is geen trapveldje (staat ook nergens vermeld) maar meteen buiten de camping zijn 2 prachtige pannakooien waar door groot en klein verschillende balspelen gespeeld kunnen worden, van voetbal tot volleybal. Omdat het stadje Clervaux op 300meter loopafstand is gelegen en vele eetgelegenheden heeft zou het raar zijn als we ook nog eens op de camping horeca zouden opzetten. Jammer om te lezen dat het voor jullie niet voor herhaling is maar ondanks dat hopen we dat jullie toch hebben genoten van Luxemburg en van het feit dat de camping, zoals u schrijft wel netjes en verzorgd was, dank daarvoor.

• 10Bettina Vroegop20-08-2019

Uitstekende camping!

Wij hebben een week gestaan op deze camping en hebben genoten. Het is een heerlijke goed verzorgde camping met een fijn zwembad. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is compleet en schoon. De omgeving van clervaux is prachtig.

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Ontzettend bedankt voor deze review! Natuurlijk zijn we hier blij mee! Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sandra17-08-2019

Geweldig!

Alle voorgaande positieve recensies kloppen echt! Deze camping is echt goed. De sfeer is positief, sanitair heel schoon met heerlijke sterke en warme douches, plekken zijn erg ruim met om alle plekken een heg. Een plek aan de beek is het mooist, spelen in het water gebeurt niet echt, maar vissen wel, en met succes. Zwembad is lekker warm en midgetgolf erg mooi, net als de binnen- en buitenspeeltuin. Beheerders zijn vriendelijk en denken mee. Clervaux, op loopafstand, is een bijzonder dorpje met kerk, burcht en abdij, en daarnaast leuke terrasjes en restaurantjes. De treinen en kerkklokken zijn totaal niet storend.

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Hartelijk dank voor deze mooie review! Altijd goed om zelf te komen uitproberen of de reviews die geschreven worden kloppen. We hopen dat naar aanleiding van deze er ook weer mensen zullen zijn die dat gaan uitproberen :) Jullie ook nogmaals bedankt voor jullie verblijf en hopelijk tot een volgende keer, jullie zijn altijd welkom!

• 10Fam. Nijboer10-08-2019

Perfect, idyllisch, heerlijk

Ik snap het nu als mensen zeggen, als de kinderen vakantie hebben, hebben de ouders dat ook. Met een binnen- en buitenspeeltuin, een heerlijk zwembad en een beekje om visjes en kreeften te vangen, bleven onze kinderen liever op de camping dan dat we een dagje weg gingen. De kinderen kunnen hier nog echt kinderen zijn en echt hun gang gaan, zelfs onze kleinste van 3,5 jaar. De treinen en de klokken maken de camping idyllisch en heb je echt geen last van, ik snap daarom ook echt de negatieve reviews niet over het geluidoverlast. De plekken zijn superruim, het onderhoud is perfect, de kinderdouches zijn prachtig, het gewone sanitair is brandschoon, met stortdouche! Wifi is hetzelfde als thuis, nog nooit meegemaakt. Informatie en tips krijg je uitgebreid bij de receptie, echt top. Broodjes een dag van te voren bestellen en betalen, zodat de kinderen deze 's morgens op kunnen halen. Het wordt heel lastig om deze camping te overtreffen.

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Wat fijn om dit soort berichten te lezen. Informatief voor mede-kampeerders en voor ons als team iets om energie van te krijgen, bedankt hiervoor! Van onze kant misschien leuk om te vermelden dat wij de blije kindergezichtjes niet meer vergeten die iedere ochtend de broodjes komen halen, de eerste morgens nog verlegen maar dat veranderd al vrij snel. Een heerlijk begin van onze dag :) Wij zeggen gewoon "graag tot ziens"!!

• 9Monique05-08-2019

Geweldige camping!

Wij zijn in juli 12 nachten op deze camping geweest. Werden warm en vriendelijk ontvangen door de beheerders, wat een enthousiast top team zijn jullie samen! De camping is super goed onderhouden en het sanitair is mooi en schoon. We hebben heerlijk gezwommen, genoten van het gekabbel van het beekje en een super vakantie gehad. Voor ons zeker een camping om nog eens terug te komen.

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Hier doen we het allemaal voor, blije gasten die een geweldige tijd doorbrengen! Genieten van alles wat de camping en Luxemburg te bieden heeft. Het is fijn te lezen dat onze inzet daar ook een beetje aan bij heeft gedragen. We hopen jullie ook zeker terug te zien!!

• 10F. van Straaten05-08-2019

Geweldig!

Ontzettend fijne camping! Alles ziet er verzorgd uit, hele fijne, ruime plaatsen met voldoende privacy. Vriendelijke Nederlandse beheerders. Het centrum van het dorp is op loopafstand van de camping en erg gezellig. Mooi kasteel om te gaan bezichtigen. Kleine camping zonder animatie maar de kinderen (12 en 7) hebben zich geen moment verveeld. Wij komen waarschijnlijk nog eens terug.

Camping Clervaux, Marketing, 13-09-2019

Wat een geweldige beoordeling! Ontzettend bedankt hiervoor! We hopen jullie dan ook graag terug te zien in Clervaux!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

16 tips over Camping Officiel (Clervaux)

• anoniem, 08-05-2012

Bij de paardestal kun je heelijk eten. Ook het sportcafe is een aanrader.

• Y, 08-08-2013

Met trein voor 4,-- p.p. retour naar hoofdstad Luxembourg of neem de Luxembourg Card.

• H, 22-07-2013

Dorpen en kastelen in de omgeving. Leuke eetgelegenheden in het dorp.

8 vragen over Camping Officiel (Clervaux)

• Deed, 31-07-2018

Aanvliegroute

Hie is de aanvliegroute? Steile wegen of goed te doen?

• Antoinette, 20-07-2016

hond

Hallo,mag mijn hondje hier ergens zwemmen?

• Mirjam, 29-04-2016

mooie plek

Ik zoek ook een mooie plek. Bij de rivier is al vol. Wie weet een andere grote plek met zon en schaduw? Of zijn ze dat wel allemaal?

b.v.d. Mirjam

Mirjam, 22-05-2016

Heb al gereserveerd inmiddels. We hebben er zin in!!!

Camping Officiel (Clervaux) info

• Aantal sterrensterstersterster