Camping Officiel (Clervaux)

Weer vandaag3°-3°
Camping Officiel (Clervaux)
9,1

Omschrijving
Camping Officiel Clervaux is een kindvriendelijke camping in Luxemburg. Houd rekening met het nabije treinspoor en de kerkklokken die meermaals per uur luiden. De kinderen kunnen kiezen uit het zwembad, een binnen- en buitenspeeltuin en zelfs een midgetgolf. Zowel de abdij als het kasteel van Clervaux zijn dichtbij en de moeite waard.
Laatste review

Geweldig genoten!

Naomi,
4-9-2018

Wat een top camping! Super mooi die beek naast de camper! Lekker verwarmd zwembad, en genoeg te doen!

Schoon en net sanitair!

Ja de trein en de abdij hoor je, maar voor mij was het geen belemmering!

Jammer dat de huidige eigenaars nu stoppen! Maar ik wil zeker nog eens terugkomen!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

154 reviews over Camping Officiel (Clervaux) in het Nederlands

Geweldig genoten!

Naomi,
4-9-2018

Schoon en net sanitair!

Ja de trein en de abdij hoor je, maar voor mij was het geen belemmering!

Voor ons niet meer.

Bernard,
15-8-2018

Deze zomer een week op deze camping gestaan. Wat ons negatief opviel was de enorme herrie die de weg naast (een meter of 3) de camping produceert. Er wordt door auto's, vrachtwagens en landbouwtrekkers stevig doorgereden,en dan druk ik me heel netjes uit. Als je met de tent naar Clervaux gaat ga dan aan de andere kant van de camping staan. Dan is er nog de trein die een keer of 4 per uur op 50 meter afstand voorbij komt, het (totaal onzinnige) klokkengelui van de abdij bovenop de naastgelegen berg en van de kerk (wel mooi ding overigens) in het dorp: hier kom je dus niet voor de rust. Op de Camping barst het van de Nederlanders, waarvan een deel het niet kan laten om zich te bemoeien met anderen en deze de les te lezen over wat er wel en niet kan op deze camping;uiteraard zijn ze zelf wel perfect! Max. snelheid op de camping is 5km/u,maar dit geldt niet voor de eigenaar die op zijn elektrische fiets steeds met 25/u voorbijkomt.

goed, alles was kraaknet, goed onderhouden camping ook het sanitair,

Niet goed: deze camping is duur ook al is er weinig te doen.

Douchen extra betalen, mini golf heel duur, afwassen extra betalen, bij sommige spelletjes moet je het balletje kopen.. Voor deze prijs zou dit alles inbegrepen mogen zijn... Trein zeer storend, alsook de klokken, meermaals per uur loeien deze klokken minuten lang.

Heerlijk

Inge Kolstee,
2-8-2018

Prachtige, schone camping met heerlijk zwembad. Ondanks het hoogseizoen rustig. We waren hier maar twee dagen maar prima bevallen. Makkelijk dat het dorp op loopafstand is. Trein hebben we niet eens gehoord. Daar wen je snel aan.

We hadden een leuke plaats aan het riviertje.

Erg goede camping, ondergewaardeerd door gezinnen.

Fam de Jong,
26-7-2018

Wij hebben op de terugweg uit Zuid-Frankrijk 2 nachten hier gestaan, wat een super nette camping! De eigenaren zijn erg netjes op hun terrein en ook erg behulpzaam. Stukje snoer te kort, de beste man springt op zn fiets en haalt een verlengsnoer voor je, zonder dat het je iets kost.

Daarnaast, zoals in de titel vermeldt, wij stonden er in de week dat zowel Zuid als Midden al vakantie had en zagen niet veel kleinere kinderen (tot 12 jaar). Dit terwijl de camping hier juist erg goed geschikt voor is met een schitterend zwembad, een grote buitenspeeltuin en zelfs een mooie binnenspeeltuin. Daarnaast is het riviertje langs de camping ook erg leuk, uren steentjes gooien.

Sanitair is echt top, schoon en heel.

De trein welke eerder genoemd is vonden wij wel vrij hinderlijk, tot 2200 rijdt ie 2x per uur langs.

De omgeving is erg leuk om te mountainbiken, andere activiteiten hebben wij niet gedaan.

Kortom, echt een aanrader voor jong en oud!

Blijft goed.

Inger Clancy,
11-6-2018

Kom al jaren op deze camping. Met tussenpozen, dat wel. Mijn kids zijn vierde generatie. Er is veel veranderd en hoewel ik nog altijd mevrouw en meneer Lentz verwacht wanneer ik de hoek om kom, weten Ruud en Jeanette je ook echt welkom te laten voelen.

We dachten dat we nog steeds heel goed op een dun thermarest matje konden camperen, maar onze lijven hadden een ander idee. Gelukkig had Ruud nog dikke survival matten waar we heerlijk en pijnloos op hebben geslapen.

Clervaux, het gaat in je genen zitten.

Erg veranderd

Linda van Maanen,
28-1-2018

Ik ben hier zowat opgegroeid. Voordat het zo'n grote massa camping werd. Maar dat is de tijd. Wat wel heel raar was, maar ik praat over een paar jaar terug, dat het nieuwe toiletgebouw amper werd schoongemaakt. De toiletten waren echt vies. Bij navraag werd dat 'expres' gedaan, zodat de mensen zich zouden realiseren hoe vuil het werd. Een hele vreemde benadering, helemaal gezien de drukte toen. Hopelijk is dat veranderd. Verder blijft de plek mooi, de plaats mooi en de omgeving mooi. Daar is niks aan veranderd.

Fijne camping

Familie,
8-9-2017

Hele vriendelijke eigenaren die dagelijks op de camping te vinden zijn en klaar staan voor hun gasten.

De trein is zeker hoorbaar, maar niet storend. Onze 3 kinderen, waarvan de jongste een baby van bijna 4 maanden, hebben er geen last van gehad tijdens het slapen.

Vanaf de camping loop je naar het knusse, gezellige dorpje waar je vele terrassen vindt.

De binnenspeeltuin was voor onze kinderen een genot.

Jammer dat je voor een douche 1 euro voor 6 minuten moet betalen. Erg duur. Wel zijn de douchen goed met massagedouchkop. Kinderensanitair is overigens gratis.

Mooie camping

Albert en Yvonne,
3-9-2017

Vriendelijke behulpzame beheerders, schoon sanitair, nadeel met muntjes, maar dan heb je wel een goede douche. Verwarmd zwembad midgetgolf en out en indoor speeltuin voor kinderen.

Het geluid van de trein en het klokgelui van de monniken ?, wij waren er snel aan gewend.

Heel mooie camping

Caers Bart,
29-8-2017

Prima camping, verwarmd zwembad, proper sanitair, warme douches, speeltuigen binnen en buiten,minigolg,... Gelegen vlak bij het centrum maar toch rustig. Vriendelijke eigenaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Officiel (Clervaux) in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Officiel (Clervaux) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.