Kleine hotelsWeer vandaag27°11°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clervaux Boutique & Design voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Le Clervaux Boutique & Design in het Nederlands

Formidabel met 1 klein minpuntje

Familie Meervis
14-8-2017

Dit is een fantastisch hotel, mooie, propere, ingerichte kamers! Super ontvangst, lekker eten. Eigenlijk was alles op en top inorde, behalve 1 minpuntje en dit legde een serieuze domper op ons enthousiasme... wij zaten in suite 3 op de hoek van het gebouw en konden savonds/ snachts niet slapen wegens enorm lawaai van het restaurant dat onder onze kamer lag + muziek van de cabana lounge. Dit is het ergste wat ik me kan voorstellen als je in zo een fantastische omgeving vertoeft in een geweldig bed: niet kunnen slapen door lawaai (en niet zomaar een beetje!!!) bonken, muziek, het geluid van schuifende ramen(daar leek het op, maar kan het niet 100% omschrijven) echt heeeeel spijtig! Anders was dit voor ons een topper!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geweldig ervaring

Bart van Dijk
6-11-2016

Gastvrije ontvangst door vriendelijk en hulpvaardig personeel. Zeer mooie kamer (suite 5) met balkon. Het eten (beperkte keuzemenu) hadden wij bij het Italiaans restaurant en het was zeer smaakvol. Het champagne ontbijt was subliem. Je voelt je gewoon erg welkom en je wordt heerlijk in de watten gelegd.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een droom

Tonie Arriens
21-12-2015

Een prachtig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel schone kamers.heerlijk ontbijt bij restaurant Rino kan je heerlijk eten. Aardige bediening zeker als je Izabelle aan je tafel krijgt.

fantastisch

Kassandra Van Oevelen
11-1-2015

3 dagen in een duplex-suite. Kamer heel mooi en zeer zuiver. Personeel van de receptie sprak goed nederlands en gaf een rondleiding met alle uitleg. Wellness was zeer mooi, totaal niet druk! Ontbijt was heel erg goed. Veel keus en alles vers. Restaurant rhino spraken ze ook nederlands, eten was minder goed hier. In het hotel, restaurants, winkels en de mensen van het dorp .. ze waren overal super vriendelijk. Hotel doet ook aan kleine aandachtspunten zoals een ontbijtkaart in je eigen taal, een goedemorgen kaartje ook volledig in het nederlands. Ik wil zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2015

Fabtasties hotel met super service.

Henk
22-9-2014

Volledig verrast door de service en kwaliteit van het hotel,waar dus echt alles splinterniieuw en 5sterren is. De eigenaar en personeel zijn vriendelijk,behulpzaam en zeer attent. Niet te geloven dat dit kan voor dit geld,we voelden ons echte Vips. Eten is geweldig,kamers supergroot,luxe en vooral schoon.

Gereisd Met partner in september 2014

Luxe in Luxemburg!

M.A. van Vliet
11-8-2014

Heerlijk genoten van ons verblijf in dit hotel! Ruime suite (nummer1) met alle luxe, aparte zitkamer met bank en 2 stoelen, open haard(niet gebruikt in de zomer), tv, nespresso apparaat en minibar. Ruime slaapkamer met 1 2 persoonsbed en tv aanwezig. Ruime badkamer met 2 persoons whirlpool, regendouche en tv! Apart toilet. Ook nog een dubbele wastafel aanwezig. Douche gel en shampoo van merk Fairtrade, prima. Elke ochtend de mogelijkheid om te ontbijten aan een speciaal gereserveerde plek. Champagne en uitgebreide keuze aan eten, ook extra keuze buiten buffet om. Vriendelijk personeel! Bij de 2 restaurants ook heerlijk gegeten! Ook hier vriendelijk personeel! Bij inchecken en restaurants werd door deel van personeel ook Nederlands gesproken. Luxe waar je wel iets meer voor betaald, maar dat is het zeker wel waard!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Chique hotel, maar geen 5 sterren

S&N
14-4-2013

Centraal gelegen in Clerveaux vind je dit splinternieuwe hotel terug. Het is er modern en klassevol ingericht en de suites zijn luxueus en zeer hygiënisch. Klein puntje van kritiek zijn de producten op de badkamer die van erbarmelijke kwaliteit zijn. Het ontbijt was uitgebreid, lekker en steeds voorzien van champagne, jammer genoeg onderscheidde het zich noch in kwaliteit noch in diversiteit van het ontbijt in 4-sterrenhotels. De site belooft een perfect viertalig personeel, maar dit geldt niet voor het nederlands. Een pluspunt is de overdekte, bewaakte parking, al is de procedure om er te geraken nogal omslachtig. Zo moet je eerst elders parkeren om te kunnen inchecken, dan krijg je een sleutel om de parking in te kunnen en kan je je auto gaan verplaatsen. Nog een faciliteit die het hotel aanbiedt, is het saunacomplex. Dit biedt verschillende mogelijkheden, maar er waren regelmatig zaken buiten werking. Al bij al vind ik het hotel zeker een aanrader, maar het is geen 5-sterrenhotel.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt de super max

jean paul
17-3-2013

het hotel bestaat alleen uit suites , echt super , niets negatiefs , wel duurdere klasse

Gereisd Met partner in februari 2013

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clervaux Boutique & Design in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clervaux Boutique & Design zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.