Hotel Le Claravallis

7 reviews over Hotel Le Claravallis in het Nederlands

Beetje verouderd

Mike
8-6-2017

Vriendelijke, oude eigenaren. Ook het interieur doet ouderwets aan. Kamers redelijk schoon. Ontbijt eenvoudig maar prima kwaliteit. Ligging pal aan drukke weg. Ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Grote parkeerplaats en prima terras voor Belgisch biertje.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verouderd, vergane glorie en aan drukke weg

D.B.
2-8-2015

Een 8,8? Dat kan niet kloppen! Het hotel is echt niet meer van deze tijd! Nu kan modern en andere tijden prima gecombineerd worden maar dan heb je het over smaak! Daar is geen sprake van in dit hotel. Het is echt vergane glorie zonder compenserende charme. 2 sterren met een mager zesje.

2008

eten was echt een grote nul

Alie bosch
22-9-2008

we zijn met effeweg een paar dagen in hotel koener geweest maar voor ons was het eten ronduit slecht voor andere gasten leek het een stuk beter we hebben zelfs overwogen om maar op het teras te gaan zitten en dan eten te bestellen er was eten genoeg maar niet te pruimen

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Le Claravallis voor je op een rij gezet:

Perfect hotel voor een paar daagjes Clervaux

henkjf
5-5-2008

Perfect hotel voor een paar daagjes Clervaux. Kamer, ontbijt alles was prima, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. We gaan hier de volgende keer weer naar toe.

Gereisd Met partner in Mon May 05 2008 00:28:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel op een prima locatie, grote kamer met een nette

Aelterman
1-4-2008

Net hotel op een prima locatie, grote kamer met een nette badkamer. Ruime parking (gratis!), leuke lobby én vriendelijk personeel aan de receptie. Het restaurant vonden wij erg gezellig en het eten super lekker. Ook het ontbijtbuffet mocht er wezen : wat een keuze !!!! Kortom, dit weekendje was veel te kort en komen er zeker terug. AANRADER !!.

Gereisd Met partner in april 2008

Heel vriendelijk ontvangen, mooie gerenoveerde kamers, en

Heike
29-3-2008

Heel vriendelijk ontvangen, mooie gerenoveerde kamers, goede bedden, heerlijk ontbijt en perfecte ligging tov het centrum.

Gereisd Familie in maart 2008

Net hotel op een prima locatie, grote kamer met een nette

Tom Aelterman
21-3-2008

Gereisd Met partner in maart 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Claravallis in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Claravallis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.