Hotel Koener

Hotel Koener
7,3

7 tips over Hotel Koener

Frank, 17-9-2016
We hebben in de nabijgelegen Rhino Steakhouse véél beter gegeten. Lekker over heel de lijn, verse ingrediënten, uitmuntende hertensteak (beter dan in sommige zogenaamde gespecialiseerde wildrestaurants).
Danny, 1-1-2016
Van oktober tot maart moet je op de openbare parkeerplaatsen in Clervaux niet betalen.
luc, 2-3-2015
vermoedelijk zal de wellness tussen maandag en vrijdag rustiger zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Koener voor je op een rij gezet:

Heylen, 6-6-2014
Indien ge tegelijkertijd een plaatsje reserveert in hun ondergrondse parking, gaat dan -bij aankomst- eerst naar de receptie om een toegangsticket te halen. Er staat nu een poort. Tevens is elke parking voorzien van uw nummerplaat. Let ook op dat ge de muren niet beschadigd.
mieke, 8-10-2012
Betaalbare en uitgebreide wijnkaart
Sandra en Tom, 1-2-2012
Tip : ga zeker naar het Italiaans restaurant recht tegen over het hotel . Het beste wat me ooit overkomen is !!!! mega super goed !

Der Boven - Oktar, 24-1-2012
de aangeduide wandelingen zijn echt de moeite, het is serieus klimmen en dalen maar echt de moeite.

We hebben een aantal aanbieders voor Koener voor je op een rij gezet: