7,6

61 reviews over Hotel International in het Nederlands

Prima voor een paar nachten

Meijer2322
4-2-2017

Het hotel zag er netjes uit. De kamer was compleet, maar wel wat donker. De bewegingsmelder in de badkamer was irritant. Na drie minuten onder de douche was het aardedonker, net als op het toilet. We hebben dit gemeld bij de receptie, dus het zal nu wel opgelost zijn. Het wellnessgedeelte was ongeveer in orde. Niet helemaal, want de belevingsdouche werkte voor de helft en de infraroodsauna was wel aangenaam, maar het was volgens ons geen infrarood. Er waren immers geen lampen of iets dergelijks te ontdekken. Het ontbijt was dik in orde. Het assortiment was groot en op verzoek kon men wat speciaals maken. De omgeving is aangenaam om te wandelen. Om Clervaux zijn een aantal uitgezette wandelingen. Het station ligt op zo'n 15 minuten wandelen en hier kan je ieder uur de trein naar Luxemburg stad pakken. De rit duurt een uur en je stapt midden in de stad uit. Een retourtje kost nog geen 5 euro.

Gereisd Met partner in januari 2017

Prima hotel

fam Schans
9-8-2016

Schone kamers, prima bedden. Heerlijk luxe ontbijt. Lekker eten bij Rhino.

Gereisd Met partner in Sat Apr 09 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel

Bo1997
17-11-2015

!!Eerst wil ik even iets belangrijks zeggen! Niet eten bij het restaurant onder het hotel! De Nederlandse kaart is duurder dan de Franse en Duitse kaart! dit kun je zien in het menukaartenboek ( daar zitten alle 3 de talen in 1boek) Dit zou ons €21 op de totale rekening meer kosten! Schandalig! de man zei dat het een fout in de kaart was maar in bijna elk gerecht zit een prijsverschil. Wij kregen niet de prijs van de Fransen kaart en zijn dus gelijk weg gegaan. Voordat u ook belazerd wordt.

Het hotel is schoon. Personeel vriendelijk. Onze kamer was heel leuk gezellig. fijn verblijf gehad.

Nooit meer

Raymond Lambotte
15-4-2014

vraag of dit hotel rolstoelvriendelijk is krijg je een grote JA maar de werkelijkheid is anders. Je moet verschillende liften en gangen doorkruisen om tot aan je kamer te geraken er zijn veel niveau verschillen waardoor je als begeleider stevig moet duwen de toegang tot de lift is klein en als de rolstoel in de lift staat moet je als begeleider ofwel je er tussen wringen of de trap nemen en dan de grootste struikelblok je kan niet door de deur van de kamer.Bij navraag blijkt er in heel het hotel geen enkele kamer te zijn war toegang door de deur is.

Gereisd Met partner in Sat Apr 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super weekend!!

T.Deken
3-11-2013

Hotel International heeft 4 sterren en is deze meer dan waard. Een prachtig schoon hotel en van alle gemakken voorzien. Super vriendelijk personeel die het ons aan alle kanten naar onze zin wilde maken. Een heerlijke loungebar en twee restaurants waar je lekker kunt eten. Ook deze weer met zeer vriendelijk personeel. De welness is geweldig alles schoon en perfect georganiseerd en heerlijke behandelingen. Het hotel ligt in een klein stadje aan een plein waar geen verkeer komt. Dus erg rustig. De omgeving is zeer de moeite waard om rond te rijden met de fiets of met de auto. Vooral de tijd dat wij geweest zijn was alles in prachtige herfst kleuren.

Gereisd Met partner in Fri Oct 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

ralma
16-6-2013

Hotel international is een mooi en luxe hotel, de bediening en entourage is prima. Het Steak restaurant is erg goed met verse ingrediënten tegen een alleszins redelijke prijs. Wel is het in de avond erg lawaaiig aan de straatkant ze vragen de klanten met de gasten rekening te houden maar draaien zelf tot na middernacht muziek!!! Het uitzicht is aan de stadskant zeer beperkt. Het ontbijt is echt heel goed en uitgebreid.

Gereisd Met partner in Sun May 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

M.C. Sanberg
18-6-2012

In juni 2012 verbleven wij drie nachten in dit prettige hotel. Wij hadden een zeer ruime kamer met goede bedden. Het personeel in dit hotel is zeer klantvriendelijk. Het eten in het restaurant is prima. Het ontbijt is uitstekend, dank zij de zeer ruime keuze mogelijkheden, het vers geperste sinaasappelsap en de mogelijkheid om een spiegelei of pannenkoek te laten bakken. Het hotel ligt zeer centraal in Clervaux vlak bij een winkelstraat(je) en terrasjes. Het is een goed uitgangspunt voor wandelingen in de omgeving. Ook is er een station op loopafstand van waar je per trein de hoofdstad Luxemburg kunt bezoeken. Wij komen hier graag nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sun Jun 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor een weekendje weg

Nick & Anneke
2-11-2011

Dit hotel gekozen uit de lijst van Wellnessweekends. Aangenaam hotel in een tof stadje. Leuk dat men aan de receptie & in het restaurant ook Nederlands spreekt. De Deluxe kamer was ook zeer proper, en het bubbelbad is groot genoeg om er met 2 in te genieten ! 's Avonds & 's middags gegeten in het Steakhouse Rhino, wat zeeerrrrr lekker is. 's Morgens het ontbijt op de kamer laten brengen. Wellness is ook in orde. Het stadje zelf ook, gedurende ons korte verblijf toch wat rondgewandeld daar. Een parkeerplek in de garage van het hotel nemen is wel aangeraden, want alle openbare parkings in Clervaux zelf zijn betalend.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Nooit meer !!!!!

Sara
31-10-2011

Bezocht met een hotelcheque. Dan moet je 46 euro p/pers p avondmaal betalen dit zeggen ze je echter aan het einde van de maaltijd. Alles wat je dan niet hebt opgebruikt ben je kwijt. Bij aankomst geen uitleg over de cheque. Bijna 600 euro opgedaan in het hotel, massages, cocktails, champagne en toen we bij het uitchecken vertelden dat we niet tevreden waren werd hier geen gehoor aan gegeven. Je wordt behandeld als 2e keus. Eén serveerster zeeeer brutaal en als afsluiter word je ook nog eens bedrogen als je de rekening niet nakijkt. Voor de badjas betaal je een waarborg van 16 euro en een waarborg van 40 euro per persoon maar dit staat in 2 talen op de rekening ???? Toen ik dit vroeg bleek dit ineens een foutje te zijn, en haalde men 80 euro die al netjes klaar lag achter de toonbak uit, zonder een kassa te openen, lag al netjes gesorteerd klaar voor als je zou ontdekken dat je teveel betaald had. Dat je geld wil verdienen oké maar, mensen bedriegen neen daar houdt het voor ons op !!!!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Leuk hotel

Henjo
14-8-2011

Hotel International in Clervaux is .. een leuk hotel maar als ze weinig aan je verdienen zijn ze wat afstandelijker .. mooi en schoon zwembad wel erg koud ook het bubbelbad was koud maar verder alles netjes, eigenlijk weinig op aan te merken. Het ontbijt was super goed .. ze spreken er nederlands, duits, engels en frans. Kamers zijn netjes .. alle stroom gaat aan als je de sleutelkaart in een blokje bij de deur steekt als je binnenkomt. Alles loopt op sensoren .. erg handig dus. Wc was wat aan de kleine kant maar ach .. dat mag de pret niet drukken.

Verder een nette kamer en een leuke tijd gehad daar !!

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel International in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.