Hotel Du Golf de Clervaux

Hotel Du Golf de Clervaux
7,8

4 tips over Hotel Du Golf de Clervaux

Leo van de Laak, 25-10-2016
Goed te doen, ook voor de vrijetijd golfer
Cees van Leeuwen, 7-8-2016
Een airco is geen overbodige luxe. Zolang die er niet is moet je niet vlakbij (boven) de keuken je kamer hebben. Dan doe je vanaf 7 uur geen oog meer dicht. Oordopjes meenemen.
Roos van Pernis - Loesberg, 1-8-2016

Het enige minpuntje dat ik heb is dat het 3-gangen keuzen menu van de 2e avond nauwelijks keuze bood: het voorgerecht en het dessert stond vast, alleen bij het hoofdgerecht was er keuze vlees of vis. Jammer.

Ons diner de 1e avond (we hadden een arrangement inclusief golf en HP) was heel erg lekker en toen was er meer dan voldoende te kiezen, namelijk 4 voor-, 4 hoofd- en 4 nagerechten.

Als tip zou het voor klanten makkelijker zijn als ze hun golfbags in een af te sluiten ruimte konden stallen.

We hebben een aantal aanbieders voor Du Golf de Clervaux voor je op een rij gezet:

use michael, 2-11-2011
In restaurant le bouche à orielle is het uitstekende keuken is in clervaux ongeveer 1,5 km van het hotel vandaan.