7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Du Golf de Clervaux voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Du Golf de Clervaux in het Nederlands

Mooi hotel met een prachtig uitzicht

Catrian
16-8-2017

Vanuit het restaurant een prachtig uitzicht op de golfbaan en omstreken. Vriendelijk personeel wat Frans, Engels, Duits en soms een beetje Nederlands spreekt. Het ontbijt was uitgebreid evenals het diner waar we konden kiezen uit wel 5 verschillende gerechten en het was heerlijk. De kamer was ruim met een zithoek maar de badkamer was een beetje krap met een douche en toilet, je kon er niet met 2 instaan, onze vrienden hadden wel een ruime badkamer met bad maar een kleinere kamer.

Minpuntjes: Er is helaas geen lift in het gebouw aanwezig en op de kamer is er ook geen airco, dat was met het warme weer (34 graden) wel erg warm want er was alleen een klein raam in de kamer.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek om tot rust te komen

Wim de Jong
30-4-2017

Dit hotel, dat juist compleet gerenoveerd is , is een prima plek om tot rust te komen. Kamers voorzien van alle comfort, prima en uitgebreid ontbijtbuffet en ook het restaurant is zonder meer prima te noemen. Een echte aanrader dus, zelfs als je niet van golfen houdt maar er gewoon even tussenuit wil.

Gereisd Met vrienden in april 2017

prettig hotel

Peter Holterman
24-10-2016

Mooi gelegen met prachtige kamers!

Gereisd Anders in oktober 2016

Aangenaam verblijf

Alink Petrus
15-8-2016

Grote kamer met golfzicht, mooie golfbaan, goed speelbaar met verrassende elementen. We hebben ervan genoten samen met ons hondje.

Mooie ligging, goede service.

Cees van Leeuwen
7-8-2016

Mooi hotel. Super vriendelijk personeel. Goed eten.

Gereisd Met partner in Thu Jul 28 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

Roos van Pernis - Loesberg
1-8-2016

Hotel De Golf Clervaux ligt meer dan fantastisch, het uitzicht is adembenemend. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het eten was heel erg lekker. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Supergolflocatie

Ingrid
26-6-2016

Als je van rust en golven houd in combinatie met goed eten en drinken dan ben je hier aan het juiste adres!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Fantastic plek met mooi golf baan en super service

Guy
14-6-2016

Perfect plek voor een weekend golf

Gereisd Met vrienden in juni 2016

zeer klantonvriendelijk

rijneket
29-6-2015

Receptioniste keurt je geen blik waardig. Je wordt niet welkom geheten en je krijgt amper antwoord. Zeer zeer slecht. Jammer want het hotel is prima en het eten ook

Gereisd Met partner in juni 2015

Nooit meer!

use michael
2-11-2011

Service en eten trekt op niets. Kamer cava maar wel spijtig als het s'nachts 4 graden is dat je de chauffage niet eventjes kan opleggen. Bijna niet geslapen was in bar zoals een discotheek en personeel feeste gewoon mee. Als we dit aan de receptie de dag nadien medelen kon er zelfs nog geen sorry vanaf. Dus betalen en oprotten mentaliteit!

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Golf de Clervaux in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Golf de Clervaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.