Hotel Du Commerce

Hotel Du Commerce
7,8

195 reviews over Hotel Du Commerce in het Nederlands

Het eten was zeer slecht. De mensen die het hotel runnen, arrogant en erg onaardig. Klachten hierover worden totaal niet serieus genomen. Mijn advies: niet heen gaan!

Hotel is prima maar toch nooit meer

Fam. Daniels
9-12-2017

Wij hebben dit hotel geboekt via een soort bon voor een weekend wellnes. Op onze conformatie stond niet de inchecktijd, hierdoor kwamen een uur te vroeg aan. In het hotel werden we raar aangekeken en er werd ons gezegd dat we maar om 15 moesten terugkomen. We waren niet welkom. Na incheck: De kamer was mooi en om de hoek was het wellnes gedeelte, dus we konden zo snel op en neer. Diezelfde avond hebben we het wellnes gedeelte bezocht: zwembad was ijskoud en klein. De sauna zelf was vol (4 mensen zaten erin). Op onze bon stond dat we toegang hadden tot alle faciliteiten, echter de hammam was betaald. Bij de receptie hebben ze ons hierover niks gezegd, ik moest zelf gaan vragen om een muntje.Na 1 uur wellnes het hele weekend zijn we er niet meer teruggegaan. Van 9-15:00 is het 10euro, daarna gratis. Voor de wellnes moet je hier niet heengaan.Het voelde alsof we niet welkom waren en niet ‘betaald’ hadden.

H. Ras
15-11-2017

Het hotel , is met een woord geweldig, de mensen waren vriendelijk en de kamer was modern ingericht en schoon. Het ontbijt en het avond eten was heerlijk. Zeker om nog eens terug te komen.

Prima ***hotel

Guy en Marleen Sanspeur
15-11-2017

Verblijf in formule "Happy Weekend" van vrijdagavond tot en met zondagmiddag.

Zeer nette kamer met comfortabel bed. Kraaknette badkamer met zeer ruime douchecel. Voldoende keuze bij ontbijtbuffet. Vrijdag- en zaterdagavond lekker 4-gangendiner. Zondagmiddag smaakvolle 3-gangenmenu.

Vriendelijk personeel en aangename eigenaars.

Wij komen zeker terug.

Geslaagd herfstverlof.

Johan
3-11-2017

Mooie ruime kamer met zicht op de burcht.

Praktisch gerenoveerde badkamer.

Rustige omgeving alhoewel toch midden in het centrum.

Gratis parking.

Vriendelijk onthaal en bediening.

heel goed

ad
26-9-2017

beperkte gratis parkeerruimte. let op de inchecktijd!

goed schoon, vriendelijk personeel.

gunstige ligging midden in het dorp en schitterende omgeving.

goede prijs/kwaliteit verhouding.

Fantastisch hotel kan het aanbevelen.

De heer C. Belt
11-9-2017

Alles was eigenlijk goed, hotelkamer, bediening,eten.

De ligging van het hotel in Clervaux is prima, het is makkelijk te vinden en ligt mooi aan de voet van het kasteel. Alles in het hotel was (in ieder geval op het oog) netjes schoon. Aan de andere kant was de douchekop in onze kamer kapot, bleek het zwembad niet open op de momenten waarop deze open had moeten zijn en was het restaurant en de bar aardig duur.

Centraal gelegen, fijne kamer

Ingrid
25-8-2017

Gezellig hotel, goed eten, ruime kamer, goed bed, centrale ligging.

Fantastisch, absoluut mooi hotel, zwembad welness!

Daniel Van 'tveld
21-8-2017

De eigenaars zijn zéér vriendelijke en gedienstige mensen. We waren er met mijn zoontje van 7 en mijn bejaarde schoonmoeder. De ontvangst was hartelijk. De kamer(s), ja met (s) voor 3 waren er twee, één grote voor mijn schoonma met groot bijzetbed voor ons zoontje. Daarnaast in dezelfde kamer dus, een groot dubbel bed voor mijn echtgenote en mezelf. Beiden met televisie, mooi uitzicht, absoluut proper en enorm véél kasten en laden om op te bergen. Enorm dubbel bad, mét douche, en twee wastafels. Alle dagen nieuwe handdoeken. Ook bureeltje. Verduistering en verluchting ideaal. Véél parkeerplaats. En op slechts 20 meter, straat oversteken van de rustige autovrije straat en plein. Met zicht op het Middeleeuwse Kasteel.

Enorm groot en aangenaam zwembad, met sauna en welness incluis.

Ontbijt enorm goed met ruime keuze voor iedereens smaak.

Restaurant "L'Ecureuil" levert gerechten van topkwaliteit aan zeer betaalbare prijzen.

Personeel enorm gedienstig. Mooie bar met gemakkelijke zetels.

Wij zijn er net één week geweest. We komen zeker terug, zelfs voor méér weken! Aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Du Commerce voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Commerce in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Commerce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Commerce scoort een 7.77 uit 10 op basis van 207 reviews.