Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Officiel Clervaux is een kindvriendelijke camping in Luxemburg. Houd rekening met het nabije treinspoor en de kerkklokken die meermaals per uur luiden. De kinderen kunnen kiezen uit het zwembad, een binnen- en buitenspeeltuin en zelfs een midgetgolf. Zowel de abdij als het kasteel van Clervaux zijn dichtbij en de moeite waard.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Clervaux voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

199 Reviews over Clervaux

• 9Jolanda15-09-2022

Prachtige camping voor een paar nachten of langer

Leuke camping, kleinschalig, aan een klein beekje. Op de camping vind je een goed onderhouden midgetgolfbaan en een klein zwembad om heerlijk wat baantjes te trekken. Zeer vriendelijke eigenaren. Wij moesten door omstandigheden even terug naar Nederland en konden onze caravan tegen gereduceerd tarief laten staan. Het sanitair wordt goed schoongemaakt, gescheiden dames/heren wat ik wel prettig vind. Wandelkaart op de camping voor prachtige wandelingen - reken wel op flink wat hoogtemeters. Tip: ontbijten ‘beim Luss’ op loopafstand in het dorp. Bezoek ook vooral het kasteel en de fototentoonstelling daar. De kerk en abdij zijn ook de moeite waard. Wij hebben heerlijk gegeten bij de ‘Ecurie’. Zeker een camping om te onthouden, ook voor 1-2 nachten op doorreis naar het zuiden.

• 4Eetgelegenheden
  • 10Susan de Jong-Frencken04-09-2022

Absolute aanrader!

Op camping Clervaux kom je echt tot rust. De kleinschaligheid is fijn, het zwembad is heerlijk verfrissend, het kabbelende beekje zorgt voor rust en de klokken van de abdij dragen bij aan het vakantie-gevoel. Al 6 jaar ons lievelingsplekje in Luxemburg. Jan en Tresia staan altijd voor alles en iedereen klaar, gastvrijheid staat voorop!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Familie Sandman20-08-2022

Top camping!!!

Wat een topcamping!! Gemoedelijke, rustige camping. We hadden een heerlijk plekje aan het riviertje (erg ondiep, zeer geschikt om dammetjes in te bouwen). Het sanitair is top: schoon en geen gedoe met douchemuntjes. Fijne eigenaren, goede broodservice, lekker zwembad, mooie midgetgolfbaan en dat alles in een schitterende omgeving met Clervaux echt vlakbij. Te voet sta je binnen een paar minuten in Clervaux waar allerlei restaurantjes zijn. Het stadje is een pareltje in de streek! De trein naast de camping hoorden we amper en we hebben veelvuldig gebruik gemaakt van het gratis openbaar vervoer in Luxemburg. Het (soms veelvuldig) beieren van de klokken stoorde ons niet.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Nov18-08-2022

Heerlijke camping

Wat een heerlijke camping. We werden hartelijk ontvangen. Wij hadden een plekje aan het beekje en hebben de kinderen daarna ook nauwelijks meer gezien. Fijn dammen bouwen, vissen en kreeften vangen wat een feest. Plekken zijn ruim met veel privacy door heggen. Sanitair was schoon en werd keurig bij gehouden. Complimenten daarvoor. Zwembad is klein maar fijn om in af te koelen of lekker te luieren. In het dorp is geen grote supermarkt daarvoor moet je naar Marnach. Vele uitstapjes mogelijk in de buurt of wat verder weg. Ja je hoort de trein en de abdij klokken maar ons stoorde het niet.

• 10Familie Sandman14-08-2022

Top camping! Onze nieuwe favoriete camping!

Werkelijk een topcamping!!! Gemoedelijke, rustige sfeer, top sanitair, fijn zwembad, fantastische plek met zon en schaduw aan het riviertje (dammetjes bouwen maar) en super vriendelijke eigenaren met hart voor de camping. Geen animatie op de camping, wel ieder weekend een paardenkoets voor de kinderen op de camping. Onze kinderen (7, 11 en 14) vermaakten zich prima. Super fijne broodservice op de camping en binnen 5 minuten lopen sta je midden in Clervaux, waar leuke restaurantjes en een goede Kebab-zaak zitten. Clervaux ligt prachtig en is met afstand het leukste stadje in het noordelijke deel van Luxemburg. Met de trein of bus kun je gratis de omgeving verkennen. Al wandelend (prachtige wandelingen, flink klimmen) naar bv. Draufelt en dan met de trein weer terug. Bij Hoscheid ligt een leuke klankwandelweg. Luxemburg stad (uurtje met de trein) is top. En na zo'n fijne uitstapjes was het weer fijn "thuiskomen" op de camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Patrick14-08-2022

Mooie, nette camping

Wij verbleven 2 weken op deze leuke camping met onze caravan en tent voor de kinderen. Het is een mooie nette camping, er mogen iets meer douches komen, 5 voor mannen en 5 voor vrouwen is niet zo heel veel. Je kan er zwemmen, midgetgolf, tafeltennis en tafelvoetbal en er is een leeszaaltje. Door de droogte staat het riviertje heel laag. De restaurants vielen een beetje tegen in Clervaux, bij de restaurant LES ÉCURIES DU PARC hebben wij wel lekker gegeten. We stonden op plek 74, bij de plaatsen voor trekkers, fietsers en wandelaars, daardoor stonden er wel elke nacht nieuwe mensen voor ons maar als je dat niet erg vindt is het geen probleem. Broodjes service bij de receptie en de toiletten en douches werden elke dag goed schoongemaakt. Je kan, behalve een ijsje, geen eten kopen op de camping, er is wel een snackbar, Kebab Nord, op loopafstand van de camping.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Eef12-08-2022

Wij hebben hier 3 weken gestaan met onze vouwwagen. Wat een mooie verzorgde camping. Sanitair super netjes, werd goed bijgehouden. Leuk beekje naast de camping waar de kids visjes kunnen vangen. Verzorgd zwembad, lekker om af te koelen. Plekken zijn ruim en met een haag afgezet. Onze zoon van 6 heeft zich top vermaakt. Na het opstaan was het al een feestje om het brood en zijn eigen broodje op te halen bij de receptie, waar ze hem elke ochtend vol enthousiasme stonden op te wachten. Weg naast de camping heb je geen last. Begin schrik je even van de klokken van de abdij, maar wij wende er vrij snel aan en sliepen er snel doorheen. Conclusie! Top camping met 2 supervriendelijke eigenaren, die altijd klaarstaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Saskia05-08-2022

Prima verblijf

Kleinschalige camping, mooie ruime plek aan de rivier. s morgens wakker worden van de klokken en een haan. Trein hoor je nauwelijks. Op loopafstand van het dorp met een aantal restaurantjes. Veel (pittige) wandelroutes vanaf de camping/dorp. Trein is superhandig, ook om de fiets mee te nemen naar Troisvierges, daar zijn nl goede fietsroutes. Ook naar Luxemburg-stad met trein is een leuk uitstapje. Sanitair is schoon en zelfs verwarmd. We hadden heel mooi en warm weer, maar 's avonds koelt het goed af. Prima verblijf voor een weekje. Klein minpuntje was de herrie 's morgens van bouwwerkzaamheden aan de overkant van de rivier, maar daar kan de camping niks aan doen en is uiteraard maar tijdelijk.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Eddie15-07-2022

Goed voor elkaar

Camping Clervaux is een echte stadscamping, naast de spoorlijn Troisvierges-Luxemburg. Last van de treinen hebben we niet gehad. Ook de beierende kerkklokken horen gewoon bij de camping-entourage. De campingbeheerders waren hartelijk, zodat we ons onmiddellijk thuisvoelden op de camping. De meeste plaatsen zijn royaal bemeten en bijna allemaal afgeschermd met goed onderhouden hagen. De toiletgebouwen worden keurig onderhouden en grondig schoongemaakt. Nadeeltje van de locatie is dat de lokale supermarkt een beperkt assortiment heeft en dat je toch de auto moet nemen voor een grotere supermarkt. Het zwembad is netjes en biedt voldoende ruimte om baantjes te trekken. Het assortiment verkrijgbare consumpties op de camping is wel heel beperkt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Leonie21-06-2022

In 1 woord super!

Perfect gelegen camping, op (zeer korte) loopafstand van het gezellige dorpje met tijdens dit wandeltochtje uitzicht op de kerk en het kasteel. Grote staanplaatsen afgeschermd door heggetjes en met elektriciteit. Douches netjes, schoon, lekker warm water en voldoende. Het zwembad is verwarmd en perfect om even een duik te nemen. Overal schoon en netjes bijgehouden. Eigenaren behulpzaam en vriendelijk en zelfs de website werkt perfect. Alleen met tieners misschien voor een andere (grotere) camping kiezen.

Camping Clervaux info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar