Hotel Château d'Urspelt

Hotel Château d'Urspelt
7,6

5 tips over Hotel Château d'Urspelt

vindevogel Roland, 5-4-2015
er is vooral iets te doen in deze omgeving; wij hadden dagen te kort vraag maar aan de receptie leuke tips gekregen.
CALLEBAUT, 8-3-2015
Als je hier ondanks de afgelegen ligging toch naar toe wil, vraag je dan een grotere kamer , hou er rekening mee dat er naast het kasteel een landbouwbedrijf is en een kapel die om de 15 min de klok luidt, raam openzetten was bij ons geen optie, er was een huwelijk maar daar hadden we totaal geen last van.
kwekkelientje94, 23-7-2014
Met de trein van Clervaux naar Luxemburg-Stad voor maar 4 € pp retour voor trein en bus.

We hebben een aantal aanbieders voor Château d'Urspelt voor je op een rij gezet:

Y Peters, 16-7-2012

Om uit eten te gaan is het leuker om naar Clervaux te gaan, meer mogelijkheden en betere restaurants.

Ligt op 5 minuten rijden van het hotel.

Sharon, 30-12-2011

Een auto in deze streek is zeker aan te raden. Het kasteel van Vianden is een echte aanrader om te bezoeken. Halfuurtje rijden.

Geniet zeker van de wellness.