Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°10°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Château d'Urspelt voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Château d'Urspelt in het Nederlands

Leuk voor een keer

Lana
13-11-2018

Mooi hotel, aardig personeel. Alleen avond eten is super duur en te chique voor de “normale” mens. Toch geprobeerd maar veel was smaakloos. Kan ik beter te steakhouse aanraden in het dorpje. Ook het ontbijt was een dooddoener, je moest echt alles zelf halen ook het drinken in een kleine volle ruimte.

Gereisd Met partner in november 2018

4-sterren, value for money, of toch niet.......

Dhr. C. Hagenaars
5-10-2017

Het genoemde Wellness gebeuren behoort NIET bij de boeking. Gebruik ervan moet worden bijbetaald voor 1,5 uur prive, 70 euro. Het restaurant is prima, doch als je door omstandigheden 2x hetzelfde hoofdgerecht voor 20 euro kiest op verschillende dagen en je krijgt dag 1 super mals en sappig vlees en de 2e dag ribeye, taai, droog en met veel vet, dan klopt er iets niet. Ik heb ook gereclameerd. Is wel netjes opgelost, waarvan akte.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Aanrader!

Ludo Kelleneers
2-9-2017

Mooie ruime kamer met open badkamer. Vriendelijk personeel. Rijk gevuld ontbijt. Lekkere warme Jacuzzi.

HotelSpecials.nl

ongeloofelijk romantisch - ook voor een oud koppel

linda linda
5-8-2017

wel goed -- alles - gezellige kamers, alles erop en eraan. personeel. onze favoriet. niet goed -- het eten in het restaurant is heel duur -- verwachtten er meer van.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet klantgericht personeel en luidruchtig hotel

fisico
28-7-2017

+ Restaurant (eten goed en personeel zeer vriendelijk, zeker na instructies) Snelle reactie general manager op klacht

- Wachten op kamer was nog niet schoon op inchecktijd (te druk met schoonmaken en er waren mensen in vergadering. Na half aangegeven dat dit niet acceptabel is en vervolgens kregen we een kamer. Als we niets gezegd hadden hadden we na een uur nog geen kamer. Kamer moesten we in 1e instantie zelf gaan zoeken De ontbijtzaal ook We werden ook niet geattendeerd op overige faciliteiten van het hotel! Vervolgens bijna niet geslapen door een blaffende hond in de kamer naast ons. Stop honden met baasjes in een ander deel van het hotel

Dit was mijn slechtste hotelervaring ooit, en dat in een 4 sterren hotel mer een redelijk prijskaartje! Mij zien ze iig nooit meer terug.

Er zijn hotels met minder sterren met een betere service!

Gereisd Met partner in juli 2017

Super mooi en verzorgt hotel

Blauwhartje
20-7-2017

Dit hotel ligt in een prachtig gelegen omgeving en is zeer mooi, verzorgde kamers, een uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Alleen het restaurant was wel wat prijzig en niet echt veel keuze we zijn op 10 minuten van het hotel iets gaan eten en aan meer democratische prijs. Je kunt er avonds gezellig buiten zitten met een kampvuur. Het hotel is rookvrij maar je hebt buiten ruimte genoeg er is 24/24u iemand aan de receptie. Zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 13 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

te duur voor wat je krijgt

damiaanreizigers
6-4-2017

weinig tot geen uitleg bij het inchekken. Personeel is vriendelijk, maar de service blijft uit. slecht werkende wifi, er wordt overal gerookt, zo erg zelfs dat het gewoon door de ventilatie in je slaapkamer terecht komt. restaurant is duur voor wat het is. Dun dekentje en alleen kussens voor rugslapers. Als je een vraag stelt bekijken ze je alsof je van mars komt. Heel standaard ontbijt, niets extra wat het 4sterren waardig maakt. waar ik het ook moeilijk mee heb, zogezegd rolstoelvriendelijk, maar toch zijn er her en der treden: "dan moet je maar langs buiten om". Heel gezellig als het regent terwijl andere gasten gewoon binnen kunnen rond lopen. Lijkt me niet zo veel gevraagd om wat kleine hellingen aan te brengen. Vooral als je het op voorhand heel uitdrukkelijk tot 3x toe gevraagd hebt of het allemaal toegankelijk is.

Gereisd Met partner in april 2017

nooit meer

Jack
5-4-2016

Heel leuk gelegen,drie km naar Clervaux. Kamers waren in orde.Veel lawaai 's morgens vroeg door verbouwing. Eten was erg duur,weinig keus,maar wel lekker.Voorgerecht,hoofdgerecht en iets na,rond de 69 € per persoon. Drank: een martini,port,tripel en een watertje.....rond de 60 €.

Gereisd Met partner in maart 2016

Geen chateau

Ton R
9-10-2015

Geen romantisch plekje ,maar een mooi en goed geregeld modern hotel. Zou zo maar een Best Western of zoiets kunnen zijn. Verder alles prima.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachig en romantisch weekend gekregenhet

vindevogel Roland
5-4-2015

vriedelijk ontvangst en in het nederlands, prachtige kamer en zeer netjes. Ontbijt zeer lekker en romantische sfeer met open haard rustig en vooral genieten voor uitslapers stond er nog altijd een vol buffet. Avondmaal was super vriendelijk onvangst en het eten was heel lekker op hoog nivaeu, hebben daar 2 avondmalen gegeten en romatich genoten. Dit was voor ons een zeer rustig gelegen plaats aan te raden voor genieters

Gereisd Met partner in maart 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château d'Urspelt in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château d'Urspelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.