Camping Du Moulin

Camping Du Moulin
7,7

38 reviews over Camping Du Moulin in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtig !, zonde dat ie verkocht wordt.

Fam. Nikkels
26-8-2018

Prachtige camping, gebeld toen we nog onderweg waren en netjes te woord gestaan toen we aankwamen. Zeer schoon sanitair. Mooie ruime plaatsen.

Zo jammer dat ie verkocht wordt. We waren er graag terug gekomen. 6 jaar geleden bij buurman Um Gritt gestaan omdat deze vol was. Ook prachtige camping maar helaas ook verkocht. Zonde van de omgeving daar.

Mooi gelegen maar geen schaduw. Onvriendelijk

Dirk-Jan
9-8-2018

Mooi gelegen camping gelegen aan een riviertje met mooi uitzicht op kasteel Bourscheid. Er is totaal geen schaduw op de plaatsen en is wel nodig bij temp boven de 30 graden.

WiFi is niet gratis en I-phone is ondanks een beschrijving niet te instaleren (geld wel terug gekregen)

Sanitair voldoende aanwezig en erg schoon. Er is een klein winkeltje met in de ochtend pas om 9.00 uur brood. Er wordt bijna elke dag iets georganiseerd zoals wandelen met boswachter, knutselen voor kids en optredens etc. Wel jammer dat is dat op de avonden dat er niet is georganiseerd geen mogelijkheid is om wat te drinken op de camping.

Personeel is niet vriendelijk op man van de eigenaresse na. De eigenaresse heeft de lol om een camping te hebben totaal verloren en misschien tijd om de camping over te doen naar iemand anders.

Toppie!

De Graaf
30-7-2018

We zijn hier met 2 kinderen (3&5j). We hebben nog nooit eerder "geen kind" aan onze kinderen gehad op een camping. We hebben een plekje naast de brug en direct zicht op het water en de speeltuin (trampoline, zandbak, schommel, glijbaan, huisje)

Sanitair achter de receptie ziet er wat verouderd uit, maar is goed schoon! Mega goede waterdruk en tot op heden altijd warm water.

Nadeel vinden wij dat je pas om 09:00 brood kan halen en dat je moet betalen voor WIFI (betalen voor wifi vinden wij gewoon wat ouderwets, dat bied je als service)

Treintje op de camping voor de kids is ook erg leuk.

Het is hier rustig, grote plekken, genoeg te doen in de buurt. Als de kinderen zich vermaken, heb je als ouders ook echt vakantie! Dat was ons doel voor dit jaar en het doel is nu na 2 dagen al behaald. Op naar nog een week!!!

prachtige plek, helaas geen warm welkom

Ricardo
19-8-2017

De verwachtingen waren veelbelovend, vaker met ouders op deze camping geweest, dit jaar met een groep vrienden, dit vooraf aangegeven bij boeking! Bij aankomst was de receptie tussen de middag zoals aangegeven gesloten, wij hadden een plek geboekt en zijn toch alvast op gaan bouwen omdat dit ook door anderen werdt gedaan, na korte tijd kwam de eigenaresse naar ons toe en begon hierover haar ongenoegen te uiten, ook kregen we te horen dat ze wel benieuwd was hoelang we het vol zouden houden, we werden gedurende onze welverdiende vakantie door de eigenaresse continu in de gaten gehouden, dit voelde niet fijn, ze had ook bij de boeking aan kunnen geven dat ze liever niet had dat we met een groepje vrienden van 16 en 17 jaar oud hier kwamen camperen dan hadden we ons dit nare gevoel kunnen besparen. In onze ogen hebben we ons aan de camping regels gehouden en respect getoond zoals ons dit is geleerd tijdens onze opvoeding, helaas hebben we dit tijdens ons verblijf niet wederzijds gevoeld, zelfs op de dag van vertrek werden we niet netjes te woord gestaan, volgend jaar gaan we naar de buren.

Leuke eenvoudige camping in de natuur

Marijke
10-8-2016

Net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. Twee weken gestaan met 2 kinderen (8 en 10). Mooie plekken aan de rivier met uitkijk naar het kasteel Bourscheid. Animatie is eenvoudig maar voor deze kleine camping prima; rondrit met het treintje, knutselen, spelletjes en natuurlijk bingo! Maar spelen in de rivier blijft toch het leukste. Ook een leuk opreden van de plaatselijke fanfare. Sanitair is eenvoudig maar schoon. In de omgeving ook genoeg te doen; wandelen, kasteel Bourscheid, klankwandelroute met leuke muziekinstrumenten onderweg, bezoek aan Diekirch, naar Luxemburg met de trein (kaartje kost 4 euro, kinderen gratis!), Overdekt zwembad op 15 min rijden. Wij komen zeker nog een keer terug.

Onvriendelijk

Dominique
9-8-2016

Zeer onvriendelijk ontvangst en geen mondelinge info. Verder contact met eigenaresse was ook onvriendelijk. Zeer open camping, waardoor weinig privacy. Veel reclame voor wifi op de camping, maar staat nergens aangegeven dat deze te betalen is. Weinig aanbod in het campingwinkeltje. Heel weinig sanitaire voorzieningen waardoor ver wandelen voor wc. Geen wc-papier. Douchewater vrij koud en maar 2 douches per sanitaire blok.. Omliggende wegen zijn hogergelegen waardoor camping open en bloot aanvoelt.

Hier kom ik zeker niet terug

Een waar paradijsje in het dal langs de even paradijselijke rivier de Sure. Wat moet je gezegend zijn met zo'n stukje grond waar je een camping kunt houden!

De camping is bijzonder in trek bij de Nederlanders.

We kwamen op de bonnefooi en kregen een mooie plek aan het water. Bij de brug..... Best ver van het sanitair. Wat in goede staat is maar zonder toiletpapier! Broodjes service is top, echter pas om 9 uur af te halen..... Wel laat voor een camping! Wifi op de hele camping! Daar adverteren ze zelfs mee. Wij kochten voor 2 dagen (48 uur) wifi! En moesten voor 9 uur die avond aanmelden....... Na 3 uur aan de lopende band proberen contact te kringen met de camping wif maar even naar de receptie....u snapt het al....bij elkaar 2 uur wifi gehad.....waarin we geen mail konden verzenden. Maar het lag aan onze instellingen.....iedereen om ons heen had er last van. NIEMAND had wifi. Echt heel slecht in deze tijd! Maar het bleef onze instellingen! Dus geen reductie! Jammer als je als gast afhankelijk bent van wifi....om welke reden dan ook!

Heerlijke camping ☺

Yvonne van Dulst
5-8-2016

Gemoedelijke camping aan de Sur. Ieder jaar weer heerlijk " thuiskomen" hier !

geweldig

Danielle Arnoldus
7-9-2015

goede service, heel schoon sanitair.

erg leuk aan de rivier, waar de kinderen heerlijk in kunnen spelen.

leuke speeltuintjes

Prachtige camping in een rustige omgeving

Henry en Erna ten Berge
23-9-2014

Camping prachtig gelegen aan de rivier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Moulin in Bourscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.