Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

49 Reviews over Du Moulin

• 3Falco02-09-2022

Veel beloofde vakantie in de Ardennen.......

Het is er prachtig, echt voor de omgeving moet je er zeker naar toe, echter laat deze camping zeer te wensen over, de eigenaren zijn totaal het overzicht kwijt, de camping wordt ons inziens door iemand anders gerund, iemand die de gasten tekort doet, beter gezegd de weg van de minste weerstand kiest, in onze ogen is de klant toch koning. ?.?...Totaal geen inzicht in wat er dient te gebeuren, wij zijn in het verleden vaker op deze camping geweest, toen was het er allemaal erg klantvriendelijk en werd het sanitair goed bijgehouden, nu was dit zeker niet het geval, ik ga er liever niet over uitweiden... maar ons hele gezin heeft daarzo een flinke buikgriep opgelopen. Verder zijn wij er echt voor de omgeving geweest, we hebben er geslapen gedoucht en af en toe gegeten, volgend jaar gaan we zeker weer in die richting zoeken naar een mooi plekje,we blijven ze volgen, daarzo eerst maar eens flink zaken op orde stellen voordat we er terug gaan.

• 1Staat v/h sanitair
  • 4Vliene18-08-2022

Goed voor 1 keer

Het enige positieve aan deze camping is de ligging, aan een rivier en met zicht op het kasteel van Bourscheid in de hoogte. Voor de rest niet veel positieve punten. Het sanitair wordt praktisch niet onderhouden. Ik heb ver geen enkele keer gepoetst zien worden. Wit was ook te merken aan de talrijke spinnen en spinnenwebben. Op de website wordt er een speelplein en bar vermeld. Als je een kapotte wip als speelplein ziet, dan klopt dit. De bar kan met enkele kleine inspanningen veeeel gezelliger gemaakt worden. Nu nodigde het echt niet uit om er iets te gaan drinken. Jammer want mits wat meer energie in een aantal zaken te stoppen, zou dit een topcamping kunnen zijn

• 3Staat v/h sanitair
  • 3may03-08-2022

wat een verwaarloosde camping

ik had gedacht dat het met de nieuwe eigenaren beter zou worden maar helaas is dit niet zo.gastvrouw is nog te beroerd om iets te zeggen als je iets besteld. het oude sanitairgebouw is ddr waardig oud vies en versleten kranen vol kalk douchekoppen vallen van de muur en gepoetst word er zelden tot niet eerlijk gezegd durf je er niet in. buiten onderhoud gebeurt niet want als je de duurdere plaats rivierkant kiest zie je ook niets omdat ze het onkruid tot 1 meter hoog laten groeien. ze adverteren met gratis wiffi maar zeggen bij aankomst al dat het niet werkt. dan zeggen ze elke dag animatie met name voor de kinderen helaas heb ik dat maar 1 keer gezien tijdens mijn 14 dagen daar.ik was er nu voor de derde keer maar zal er nooit meer terug keren eigelijk jammer want het is een mooie streek.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Rob19-06-2022

Vergane glorie

Vijf jaar geleden deze camping ook al bezocht. Toen was al bekend dat de camping van eigenaar ging veranderen. Logisch dat de toenmalige eigenaar er niets meer aan deed. Van de nieuwe eigenaar zou je mogen verwachten dat het 1 en ander opgeknapt zou worden maar niets is minder waar. Hieronder een opsomming. 1. Gebouwen en sanitair slecht onderhouden ( kapotte deuren, defecte kranen en achterstallig schilderwerk). 2. Geen kamp regelement m.a.w. herrie na 22:00 uur 's avonds van dronken Duitsers. 3. Het enige eten wat gekocht kon worden zien half afgebakken pizza 's. 4. Speeltuintje voor kinderen wordt ook niet onderhouden (verwoeste wip, glijbaan en een niet opgeblazen speel kussen). 5. Het restaurant aan de overkant van de weg "Moulin am keller" was te doen maar is geen hoog standje.

Al met al is er nog veel werk te doen voor de nieuwe eigenaar, maar persoonlijk zie ik dat niet gebeuren.

1 positief punt: het personeel is aardig.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Lia10-08-2021

Relaxen

Wij zijn nu 2 keer 3 dagen met onze hond daar geweest en zijn van plan om in september voor een langere periode naar deze camping te gaan. Het is precies wat wij zoeken. 1. de hond is welkom2. grote ruime plaatsen voor tent en auto!3. plekken aan het water4. douches zijn te gebruiken zonder speciale sleutel 5. Winkeltje aanwezig (waar je ook elke dag diverse soorten broodjes bestellen)6. Gezellig terrasje7. Je kunt er een snack eten (Pizza's en Flammkuchen).8. Restaurantje op loopafstand achter hotel Du Moulin9. Je bent zo bij een supermarkt in Diekirch Kortom een zeer fijne relaxte camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Groot10-08-2021

Prachtige plek aan het water met kasteelzicht

Zeer mooie omgeving om te verblijven. Met e-bike is het goed fietsen. Wandelroutes genoeg vanaf de camping. Het kasteel is in de avond verlicht, dit ziet er heel mooi uit vanaf de camping. Kasteel is zeker een bezoek waard. Het was door corona begin juni nog rustig op de camping, dit vonden wij niet vervelend. Want als het vol staat sta je wel dicht op elkaar. Plekken zijn wel ruimSanitair is schoon maar qua onderhoud mag er nog wel wat aan gedaan worden. Ook de rest van de camping lijkt minder goed bijgehouden te worden dan enkele jaren geleden dat wij er waren. Verlichting deed het niet op de camping, maar daar zijn zaklampen weer goed voor.Vriendelijke dame bij de receptie die ook Nederlands spreekt.Broodjes te verkrijgen bij de receptie op bestelling.Je kan pizza eten op de camping als je wilt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Daalder14-07-2021

Geweldig

Super plek , heerlijk rustig ondanks dat er best veel waren.Iedereen vermaakt zich in de rivier met boot of zwemband , apart zwemgedeelte. Bij je plaats aan het water kan zelfs de hond erin. In 1 woord heerlijk , autentieke camping.Er kan zelfs nederlands gesproken worden.Sanitair is oud maar schoon en word vervangen werd er gezegt.Deze mensen zitten er pas.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Tom29-07-2019

Groene camping

De camping ligt in een dal naast de rivier de sure. Wij waren er tijdens een hittegolf en dan is een plekje net naast de rivier erg welgekomen. De campingplekken zijn ruim maar er is geen boom voor een plekje schaduw. Er waren ook heel veel wespen. Voor de kinderen is er niet heel veel te doen, maar de rivier maakt heel veel goed. Iets verderop is de rivier ook wat dieper en daar kan je zwemmen. Wel oppassen want er liggen een paar rotsblokken net onder het wateroppervlak waar je je flink pijn kan doen. Het sanitair is wat ouboullig maar meestal wel schoon. Het feit dat er geen toiletpapier is, is toch een minpunt. De Wifi is echt wel een ramp.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Claudia03-06-2019

prachtige camping zonder toezicht

Prachtig gelegen camping, erg netjes verzorgd, mooi motorgebied, in het riviertje kan je spelen en zitten met een stoel, met uitzicht op de paramotors en het kasteel. Het enige wat jammer was, was dat er geen toezicht was. Tot diep in de nacht waren mensen luidruchtig en er werd tegen de avond tot in de nacht hout gestookt, dat bleef hangen in het dal ondanks het stookverbod. Met de melding werd niks gedaan. Geen aanbeveling als je longklachten hebt.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Angelo Wieland02-06-2019

Zeer zeker voor herhaling vatbaar !

Prima schoon en goed sanitair, puike ligging (Aan het water en zicht op het kasteel (Alsook de start van de wandelroute er naar toe). Een zeer vriendelijke én meedenkende eigenaresse (Wij wilden een rustige plaats en die kregen wij). Mooie camping en goed gelegen!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Du Moulin info