Kleine hotelsWeer vandaag20°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Cocoon Hotel La Rive voor je op een rij gezet:

Contact

80 reviews over Hotel Cocoon Hotel La Rive in het Nederlands

Wat een zalige plek!

Marieke
28-6-2019

Wat een heerlijke plek om enkele dagen te vertoeven! We boften met een prachtige nette standaardkamer met balkon en uitzicht over het riviertje en het dal. Halfpension uitstekend bevallen, elke avond weer een verrassing. Personeel zeer aardig. Een waterkokertje was prettig geweest maar dat is een kleinigheid. Voor wandelen moet je een goede conditie hebben (en goede schoenen!). Het was behoorlijk klauteren door de hoogteverschillen. Hotel staat ver van de bewoonde wereld dus echt een plek voor rustzoekers. Tot slot is het een zeer gastvrij hondenhotel dus mensen met hondenallergie kunnen beter ergens anders gaan logeren.

Gemiddeld

Gerben
4-9-2018

Via vakantieveiligingen hier een overnachting geboekt. Aardige ontvangst, aardige kamer, aardige omgeving. Echter bij uitchecken verrast door +9 euro op de rekening omdat dit contractueel zou gelden voor alle kamers. Raar verhaal!! Heb die 9 euro extra dan ook netjes niet betaald. Zou de politie naar moeten kijken.

Dimitrie T'Joen
2-1-2018

Hebben hier oudejaarsavond gevierd, 31/12 tot 02/01/18. Hebben een kamer geboekt maar hebben gratis upgrade gekregen naar cottage. Gewoonweg prachtig verblijf! Eten was zeer goed, zowel ontbijt als diner. Personeel super vriendelijk. Alles in het nederlands. Kortom hier komen we nog. TOP

Gereisd Met partner in januari 2018

Prima!

Nancy
19-3-2017

Fantastisch onthaal, schitterende keuken, super personeel. We werden zelfs in perfect Nederlands geholpen. Zowel bij la rive waar we verbleven als bij bel air waar we een avond gaan eten zijn.Ik snap de kritiek op dit of deze hotels niet. Zelden zo lekker gegeten in een hotel. Top!

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Prachtige kamers maar teleurstellende keuken

Verbeek Aldo
10-2-2017

Wij verbleven in een cottage. Deze zijn zeer mooi en hebben alle luxe die je maar kan wensen. Zeer mooie ligging aan het water. Wij hebben 's avonds gegeten in het restaurant maar dat was teleurstellend. Bij keuze van het hoofdgerecht werd ons gemeld dat de prijs niet klopte op de kaart en dit gerecht 5,5 euro duurder was. Op het eerste zicht voor mij geen probleem. Bij het ontvangen van de rekening bleek dit plots 9 euro duurder te zijn !! Banaan gevraagd als dessert, peer gekregen. Maar wel banaan aangerekend gekregen uiteraard. We hadden de indruk dat de persoon die ons bediende er niet veel zin meer in heeft om een hotel te runnen. Dit is nochtans een hotel met zeer veel potentieel gezien de prachtige cottages.

Gereisd Met partner in februari 2017

Fijn weekend

Grupping Geert
23-1-2017

Zeer vriendelijk en proper hotel. Kamers zijn iets verouderd maar prima onderhouden.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Eric
21-12-2016

Oké, hotel wat verouderd maar alles was zeer proper zowel kamer, badkamer enz.. Het ontbijt was lekker genoeg keuze en alles vers. De drie gangen menu was ook zeer lekker, wij hadden een wildschotel. Er werd ook vloeiend Nederlands gesproken en personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk,de krant het laatste nieuws was ook alle dagen daar aanwezend in de bar.Er zijn vanaf het hotel ook mooie wandelingen te doen.Zal zeker nog ééns terug gaan naar daar.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend!

Luk Timperman
11-10-2016

Vriendelijke en vlotte service zowel in het restaurant als aan de receptie. Fantastisch ontbijtbuffet. Diner echt lekker!! Begrijp negatieve kritiek van anderen niet!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Aangenaam verblijf

G. Klein Hesselink
16-9-2016

Vriendelijk, overwegend Nederlands sprekend personeel. Mooie ruime kamers. Uitstekende keuken, redelijke prijzen voor de geboden kwaliteit. Lift aanwezig. Mooie wandelomgeving. Bij de plaats Bourscheid ligt een mooie burchtruïne die vanaf het hotel te zien is. Het dorpje heeft verder geen voorzieningen c.q. winkels.

Ik kom hier niet meer

Maes
4-8-2016

De kamers zijn verouderd veel spinnenwebben

Gereisd Met partner in juli 2016

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cocoon Hotel La Rive in Bourscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cocoon Hotel La Rive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.