Hotel Cocoon Hotel Belair

Hotel Cocoon Hotel Belair

7Goed

Luxemburg, Diekirch, Bourscheid

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Cocoon Hotel Belair voor je op een rij gezet:

Contact

166 reviews over Hotel Cocoon Hotel Belair

• 2019
    10Vandercoilden Eddy12-06-2019

Zeer goed

Uitstekend hotel,vriendelijk personeel,goede bediening uitstekend ontbijt en heel goede maaltijden, doe zo verder.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    1W. Vink26-12-2018

Absoluut bagger, veel te duur voor Geen kwaliteit

Wij hadden een kerstarragement van 3 nachten, maar dat Nooit meer in dit hotel restaurant. De superieur kamer was ronduit smaakloos, het was een kaal hok, meer niet. De diners waren bijzonder treurig. De kok maakt graag eten zonder smaak, kruiden weet hij niet te gebruiken, het was gewoon te treurig voor woorden. De bediening was erg rommelig. De ene keer zat er 30 minuten tussen de gangen en bij de volgende gang was het 10 minuten. Helaas, maar Nooit weer hier.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Ernest Van Mierlo11-09-2018

Het was onze 12de keer en we hebben terug geboekt

Voor de 12 de keer TOP., Zeer vriendelijke ontvangst door Mr. Hugo en Mr.Hervé. Ons tafeltje aan de venster met prachtig zicht op de Sure. Nette kamer,met nieuwe regendouche. Na11 x gastronomisch,nu eens gekozen voor kamer met ontbijt en eten à la carte. Zeer vriendelijk restaurant personeel. Zeer vriendelijke ontbijtjuffrouw. Zeer vriendelijke Mvr.bij het uitchecken. Reeds 12x elke keer iets nieuw. Nieuwe bedden,nieuwe vloerbekleding,nieuwe stoelen in restaurant,nieuwe stoelen in ontbijtruimte,nieuwe bistrostellen op terras,nieuwe regendouche,nieuwe kapstok voor broeken enz... Elke keer zien we iets nieuw en beter. Wij zijn,100% tevreden,en gaan terug in mei 2019. Daarom 9/10 want de perfectie bestaat nergens. En gratis En voor niks uitstekend mooi weer en adembenemend uitzicht. Superiorkamer upgrade zeker de moeite. A room with a vieuw.....

E.& C. Van Mierlo Levaque. Antwerpen

Gereisd met partner in september 2018

• 8Carola07-08-2018

Hier kom je tot rust

Het hotel ligt echt achteraf, flink de bergweggetjes weer door om in een dorpje te komen. Wel heerlijk rustig daardoor en super mooie omgeving. Terras aan het riviertje. Hygiene was echt top!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8H.J. Schmetz18-07-2018

we komen hier al 10 jaar

Het is een mooi hotel op een super lokatie. Alleen jammer dat er geen airco is. We zitten ditmaal op de derde verdieping. Mensen beneden ons zijn rokers. Jammer rook trekt zo onze slaapkamer binnen.... Wat eten betreft: dit is super! Alleen jammer: wij aten van de kleine kaart (met grote prijzen) aten beiden een hoofdgerecht(!)kregenl tafel gedekt met papieren placemat.mensen naast ons aten alleen voorgerechtje en dessert en kregen tafellinnen en brood geserveerd!!! Waarom dit verschil???? Complimenten voor de jonge ober die de mensen in het engels re woord staat(super) We zijn op dit moment nog aan het genieten

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Bert15-01-2018

Mooie locatie overwegen om nog een keer te gaan.

Bij de receptie werkt een vrouw die Vlaams spreekt. Hotel ligt in een erg mooie omgeving. Met de auto ben je binnen 10 minuten bij het kasteel maar je kan uiteraard ook gaan wandelen. Bij Diekirch heb je voldoende winkels. Wij hebben hier een fijn weekend gehad. Eten in het hotel vonden wij goed. We hebben alleen van de kleine kaart gegeten en dan moet je wel van pasta houden. Bewegwijzering zou beter kunnen net na de korte tunnel moet je rechtsaf,

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Kelly07-01-2018

Fantastisch!

Super mooi gelegen en heel vriendelijk personeel! Ontbijt was het beste wat we ooit gehad hadden heel erg uitgebreid! Diner is ook perfect en totaal niet duur eerste avond voor 36 euro voorgerecht carpaccio gehad hoofdgerecht zalm en nagerecht creme brulee. Was zo goed dat we de dag erop roomservice bestel hadden voor een ander menu van de maand voor 36 euro met carpaccio en kalfssteak met champignons en een overheerlijk dessert van zwarte woud. Omgeving is prachtig alleen de toegang naar het hotel was spannend vrij steil! Aanrader is het kasteel waar je savonds opkijkt vanuit je balkon super mooi verlicht!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

7W en M03-08-2017

Geen goede prijs kwaliteit verhouding.

De omgeving is prachtig. Een deel van het personeel was ronduit onvriendelijk te noemen. Onze kamer had geen airco. Veel vliegen op de kamer. We keken op het terras dat had het nadeel, dat er veel geluidsoverlast was in de avond uren. Het diner vonden we top. Het ontbijt werd onvoldoende aangevuld, kwaliteit was redelijk te noemen

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Zudwester26-07-2017

Grote klasse

Nette - grote kamer met alles erop en eraan - echt genietbaar Zeer mooie en rustige omgeving

Kleine minpuntjes : -het balkonnetje is dringend aan een onderhoudsbeurt toe -Ook de toegangsweg naar het hotel ligt er zeer slecht bij. putten en scheuren in het wegdek, plassen na een regenbui. Zowel te voet of met de auto een beproeving

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Ruud24-07-2017

Gauw weer terug!

Alweer top service, verzorgt en lekker eten, zeer ruime schone familie kamer met fijne bedden. Prachtige omgeving. Hugo, Thierry en team, bedankt weer voor alle goede zorgen! Tot ziens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen