Hotel Cocoon Belair

163 reviews over Hotel Cocoon Belair in het Nederlands

Hier kom je tot rust

Carola
7-8-2018

Het hotel ligt echt achteraf, flink de bergweggetjes weer door om in een dorpje te komen. Wel heerlijk rustig daardoor en super mooie omgeving. Terras aan het riviertje. Hygiene was echt top!

we komen hier al 10 jaar

H.J. Schmetz
18-7-2018

Het is een mooi hotel op een super lokatie. Alleen jammer dat er geen airco is. We zitten ditmaal op de derde verdieping. Mensen beneden ons zijn rokers. Jammer rook trekt zo onze slaapkamer binnen.... Wat eten betreft: dit is super! Alleen jammer: wij aten van de kleine kaart (met grote prijzen) aten beiden een hoofdgerecht(!)kregenl tafel gedekt met papieren placemat.mensen naast ons aten alleen voorgerechtje en dessert en kregen tafellinnen en brood geserveerd!!! Waarom dit verschil???? Complimenten voor de jonge ober die de mensen in het engels re woord staat(super)

We zijn op dit moment nog aan het genieten

Bij de receptie werkt een vrouw die Vlaams spreekt. Hotel ligt in een erg mooie omgeving. Met de auto ben je binnen 10 minuten bij het kasteel maar je kan uiteraard ook gaan wandelen. Bij Diekirch heb je voldoende winkels. Wij hebben hier een fijn weekend gehad. Eten in het hotel vonden wij goed. We hebben alleen van de kleine kaart gegeten en dan moet je wel van pasta houden. Bewegwijzering zou beter kunnen net na de korte tunnel moet je rechtsaf,

Fantastisch!

Kelly
7-1-2018

Super mooi gelegen en heel vriendelijk personeel! Ontbijt was het beste wat we ooit gehad hadden heel erg uitgebreid! Diner is ook perfect en totaal niet duur eerste avond voor 36 euro voorgerecht carpaccio gehad hoofdgerecht zalm en nagerecht creme brulee. Was zo goed dat we de dag erop roomservice bestel hadden voor een ander menu van de maand voor 36 euro met carpaccio en kalfssteak met champignons en een overheerlijk dessert van zwarte woud. Omgeving is prachtig alleen de toegang naar het hotel was spannend vrij steil! Aanrader is het kasteel waar je savonds opkijkt vanuit je balkon super mooi verlicht!

Geen goede prijs kwaliteit verhouding.

W en M
3-8-2017

De omgeving is prachtig.

Een deel van het personeel was ronduit onvriendelijk te noemen.

Onze kamer had geen airco.

Veel vliegen op de kamer.

We keken op het terras dat had het nadeel, dat er veel geluidsoverlast was in de avond uren.

Het diner vonden we top. Het ontbijt werd onvoldoende aangevuld, kwaliteit was redelijk te noemen

Grote klasse

Zudwester
26-7-2017

Nette - grote kamer met alles erop en eraan - echt genietbaar

Zeer mooie en rustige omgeving

Kleine minpuntjes : -het balkonnetje is dringend aan een onderhoudsbeurt toe

-Ook de toegangsweg naar het hotel ligt er zeer slecht bij. putten en scheuren in het wegdek, plassen na een regenbui. Zowel te voet of met de auto een beproeving

Gauw weer terug!

Ruud
24-7-2017

Alweer top service, verzorgt en lekker eten, zeer ruime schone familie

kamer met fijne bedden. Prachtige omgeving. Hugo, Thierry en team, bedankt weer voor alle goede zorgen! Tot ziens.

Enorme teleurstelling

Niemeijer112
30-6-2017

Weekendje weg de locatie is geweldig de service en het eten zwaar teleurstellend

voor de zoveelste maal " TOP "

E.& C. Van Mierlo - Levaque
30-5-2017

Voor de zoveelste maal " top " week-end O.H.Hemelvaart.

En het prachtige weer kregen we er gratis bij !!!

Prachtige ligging !

Zeer vriendelijk aan de receptie.

Zeer vriendelijke bediening in restaurant en ontbijtruimte dit week-end.

En....het ontbijt werd " WEL " op tijd bijgevuld en gecheckt.

Propere kamers, zalig groot bed, lekker eten.

Wel wat lawaai laat op terras, maar wat wil je met dit weer en een grote groep wandelaars ...

TIP... de moeite voor een upgrade...

Boek een superior-kamer met terras met zicht op de ligweide aan de oevers van de "Sûre"...zeer de moeite...

Maar wel boven terras, dus met heet weer.....................niet te vroeg gaan slapen!!!!

Wij gaan alvast terug begin september, en dat zal dan ongeveer de 10de keer zijn.

Dat zegt toch genoeg niet ?

Prima

Nicolaas
21-1-2017

Boeking via touroperator en alles prima. Ontbijt was ruim voldoende en zag er fris en lekker uit.In ons arrangement zat een 3 gangen menu wat ook erg lekker was.

Prijzen zijn vrij fors en vraag daarom ook even naar de kleine kaart waar een paar heerlijke,goed betaalbare pasta's op staan.

Minpuntje is dat de eetzaal erg koud was en de bediening zeer vriendelijk maar beetje knullig met redelijk lange wacht tijd.

De stoelen in het restaurant schoven met hoop herrie over de vloer wat op laatste ontbijtochtend was opgelost door er viltjes onder te plakken.

Wij hebben heerlijk van de rust genoten en wat dagtochtjes door de omgeving gereden door prachtig wit besneeuwd landschap. Nadeel is wel in de winter dat er vrijwel nergens een locatie is te vinden voor kopje koffie met taartje of lunch.

Wij zijn even de grens met Duitsland over gewipt en daar prima bakkerij/conditorij gevonden.

Al met al prima stek voor rustzoekers.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cocoon Belair in Bourscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cocoon Belair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cocoon Belair scoort een 8.4 uit 10 op basis van 163 reviews.