8,6

Weer vandaag3°-6°

37 reviews over Camping Berkel in het Nederlands

Tot rust gekomen

Jan W. Tel, 11-7-2017

Een camping waar veel mag en niets moet. Veel vrijheid in een vriendelijke omgeving. Als je eenmaal de weg weet dan zit je helemaal goed bij winkel en natuurschoon. Ettelbruck is zeer de moeite waard en uiteraard Diekirch ook. Maar ook de steile weggetjes van de geijkte paden leiden tot mooie foto's. Luxemburg is eigenlijk een groot natuurpark, waar sterk op de natuur wordt gelet. Vissen zonder vergunning kan je je auto kosten bijvoorbeeld, als je niet even de boete kan betalen. Verder alleen maar lof voor deze camping, zeker na ons camping Bissen verblijf. Maar om als enige van de hele camping, vanuit de caravan van het WIFI te kunnen genieten, blijft een apart gegeven. De rest van de camping mag zich rond de boerderij verzamelen, waar het overigens goed toeven is, met de hartelijke gastvrouw Ineke en haar ijsjes etc..

Prachtige omgeving mooie camping

Johannes, 17-6-2017

Wij hebben net een bezoek gebracht aan camping Berkel. Prachtig gelegen in een dal recht aan de sure. De camping oogt erg netjes en heeft een prachtig nieuw toiletgebouw. Wij hebben op het eerste veld helemaal links vooraan gestaan. Dit is een nieuwe plek en volgens ons de meest mooie op heel de camping. Deze plek os gelegen op het eerste veld waar je ook twee gezellige tipi tenten kunt huren. Het personeel is geweldig en staat altijd klaar om te helpen. Ze kwamen zelfs de broodjes brengen. Super lief. Zeker een aanrader! Hou je van wandelen of fietsen dan is dit ook zeker een toplocatie.

prachtige locatie

wesley, 17-8-2014

op camping Berkel vond ik het super leuk de ligging is fantastische ik stond er met een tentje voor de eerste keer en stond aan de Sure als ik opstond vond ik het uitzicht fantastische heb er nieuwe vrienden kunnen maken met de vaste kampeerders we hebben veel kunnen wandelen en als je de fiets meeneemt dan heb je zeker wegen door een fantastische landschap

ik ga volgend jaar zeker terug en met de tijd kijken voor een vaste caravan en standplaats te kopen

Mooie en kleinschalige familiecamping

De Keijzer , 16-8-2014

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping en zouden zo weer terugkomen. De camping ligt aan de Sure, een laagstaand riviertje. Ideaal voor de kinderen om 'visjes' te vangen. Wij hadden een Tipi tent gehuurd, dat ging prima met zijn 5-en. De bedden waren erg goed. Uitzicht erg mooi. Je kon zelfs de hertjes zien op de heuvel. Prettig was dat doordat de camping klein is, er altijd wel iemand een oogje in het zeil hield als de kids bijvoorbeeld aan het springen waren op de trampoline en jezelf bij de tent was. Sanitair was misschien niet heel nieuw (maar ook niet oud), het was altijd schoon. Ook de douches. Leuke uitvalsbasis voor dagtripjes. De eigenaresse van de camping is erg aardig en toegankelijk en altijd bereid je te helpen. Iedere dag zijn er verse broodjes en op vrijdag waren er frietjes. Groot winkelcentrum op een half uur rijden. Kortom ideale plek als je houdt van kleinschalige campings met rust en ruimte!

Redelijke natuurcamping

info_67, 11-8-2014

Het eerste veld links is het toerveld, verder zijn er 2 velden vaste en veelal verouderde caravans. Op zich is het gezellig op het eerste veld, mensen zijn sociaal en geven de groeiende stapel tijdschriften etc aan elkaar door bij vertrek. Er is ook de mogelijkheid om een kampvuur te maken, echt een natuur gevoel dus. Mooie uitzichten en natuur om je heen. Waarom toch een zesje? Het veld lag erg laag waardoor bij regen mega nat (wisselvallig weer in Luxemburg!) Ook werd het niet onderhouden, dus hoog gras. Een nieuw sanitair gebouwtje bij dit veld zou ook niet misstaan. De rivier was te ondiep om te zwemmen, verwacht daar niet teveel van, wel leuk voor de kids om in te spelen. Van de geroemde gastvrijheid van de gastvrouw hebben wij niks gemerkt, de folder bij het inchecken hebben we nooit gehad. Wel was het last minute mailcontact prettig zodat we wisten dat er plek was. Voor ons was het een net niet camping met potentie om er veel meer van te maken. 'Needs TLC!!"

Kleinschalige, gezellige gezinscamping

Matthijs, 10-9-2013

Een van de weinige wat kleinere campings in Luxemburg, met naast gezellig trekkersveld ook flink deel vaste plaatsen/gasten. Deze hebben een beetje hun eigen wereldje en brengen volkse sfeer mee, maar na een paar dagen verloopt de 'integratie' prima.

Hartelijke gastvrouw en behulpzame dochter, die alle goeds met hun gasten voor hebben. Voor mijn opspelende rugklachten werd bijvoorbeeld kosteloos een zeer luxe oplossing geregeld.

Leuk riviertje, waarin de vele kinderen lekker kunnen spelen. Gezellig kampvuur en zo nu en dan een leuke activiteit voor de kinderen. Mooie uitvalsbasis voor al het leuks wat Luxemburg te bieden heeft en allemaal op korte rij afstand.

Minpunten: sanitair is wat oud en niet altijd even schoon. Afvoer wordt opgevangen in grote ondergrondse tanks, waarvan soms vlaag putlucht te ruiken is. Ook de hoeveelheid vliegen was vervelend, maar dit wisselt per seizoen. Verder heerlijke vakantie gehad.

Camping Berkel is een hele goeie aanrader

Christel, 25-8-2013

Wij zijn een van de gasten die al vele jaren naar camping Berkel gaan.

Ieder jaar weer met veel plezier . Het is ook zo mooi om te zien , dat er ieder jaar een verbetering is op de camping. nu toiletpapier en de toiletten aan de herberg die nu helemaal af zijn. met zelfs een frites-avond waar we gretig gebruik van hebben gemaakt.

Maar we gaan vooral voor de gemoedelijke en fijne sfeer van de camping. Die door Ineke en de vaste gasten uitgesloofd wordt .In het hoogseizoen zijn er ook geweldige activiteiten die door de vaste gasten en Elise georganiseerd worden waar iedereen die wilt aan meedoet.

Wij komen zeker volgend jaar terug.

Ineke en Elise , bedankt voor weer een fijne vakantie !

super fijne camping

wilma, 17-8-2013

Net terug van een geslaagde vakantie op camping Berkel. Ineke en Elize zorgen ervoor dat je je echt welkom voelt, evenals de vaste camping gasten. Activiteiten voor de kinderen leuk gedaan. Een gezellige, gemoedelijke camping op een super mooi plekje

Caravans met kerstverlichting

Sanne, 10-8-2013

Hoewel er werkelijk niks mis is met deze camping was dit voor ons 1 keer en nooit meer. Veel vaste staplaatsen en mensen die er al 10 jaar komen. Dieptepunt: meerdere caravans met kerstverlichting... Wij en anderen die spontaan aankwamen hadden iets anders verwacht op basis van de website. Dit alles niet twn nadele van de eigenaresse die uiterst hartelijk de gasten ontvangt.

Fantastische caming

H.v.Meegen, 23-7-2013

Camping Berkel in Bockholtz is een perfecte camping om met kinderen naar toe te gaan.

Ineke met haar familie en al haar vaste gasten doen er alles aan om je verlijf zo aangenam mogelijk te maken.

Er wordt mede door de vaste gaste vanalles georganiseerd voor jong en oud en de Sure is een mooi riviertje voor de kinderen om in te spelen en voor de ouders om af vte koelen.Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan staat iedereen je met raad en daad bij zodat je de vakantie toch door kunt zetten.

Onze zoon van 9 jaar kwam na een uur al vragen of we er volgend jaar weer naartoe gaan en dat doen we ook maar al te graag.

Wij hebben er een perfecte tijd gehad en dit komt zeker ook door de bijdrage van Ineke en de vaste gasten van camping Berkel.

Ineke,fam. en vaste gaste bedankt en tot volgend jaar (2014)

fam.v.Meegen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berkel in Bockholtz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Berkel scoort een 8.57 uit 10 op basis van 37 reviews.