Camping Berkel

+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 52 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

52 Reviews over Berkel

• 9Lisanne20-07-2021

Superfijne kleine camping

Wij vonden het ideaal, omdat het een kleine, rustige camping is, maar waar wel relatief veel faciliteiten zijn, zoals broodjes voor het ontbijt en frietjes en een drankje op het terras. Voor de kinderen is er een trampoline, schommels en een glijbaan. Ook het kampvuur vonden wij erg leuk. De eigenaren zijn superaardig en behulpzaam.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Joep23-08-2020

Super leuke en mooie camping!

Hele leuke, gezellige en sfeervolle camping. Wij stonden op het passantenveld en de indeling is echt top. Twee hele mooie Safari tenten staan in het midden en er is een hele grote kampvuur cirkel waar bijna iedere avond een vuurtje wordt gestookt. Super gezellig, dat gaf ons het ultieme kampeer/vakantie gevoel. De plaatsen zijn zo ingedeeld dat iedereen naar het midden van het veld staat, er is nog meer dan genoeg privacy vanwege de ruime plaatsen en de vrijheid van plaatsbesteding vonden wij heerlijk. Je mocht gewoon lekker zelf weten hoe je ging staan. Ondanks de drukte van de spelende kinderen (tja, wat verwacht je anders tijdens het hoogseizoen...) en wij zelf geen kinderen hebben, hebben wij enorm genoten van de rust die de prachtige omgeving uitstraalt. Het sanitair is super netjes en de vriendelijkheid en vrolijkheid van de eigenaren mag ook zeker worden genoemd!! En het terras is ook super gezellig :).

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Els18-08-2020

Prachtige camping, fantastisch verblijf

Wij verbleven hier voor de vierde keer en komen zeker terug. Prachtig gelegen camping, goed onderhouden, heel erg netjes en schoon sanitair. De eigenaren zijn super vriendelijk, heel erg gastvrij en hulpsbereid. De camping heeft een hele gezellige sfeer, er is een kampvuurcirkel en de plaatsen zijn erg ruim. Wat het plaatje afmaakt zijn de koeien en de rivier. Geweldig voor de kids, die ieder jaar weer nieuwe vriendjes maken en die zich hier fantastisch vermaken.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Ferry13-08-2020

Mooi maar

Het was super hier, beekje, wandelen, vuurplaats maar de wc en douche zijn echt veel teweinig en aan het einde van de dag smerig, er mag meer gepoetst worden ( nu 1x per dag)

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Survivalwedstrijd22-10-2019

Super vriendelijke mensen, mooie omgeving.

We gebruikten de camping als uitvalsbasis om een groep van 25 wandelaars te ondersteunen. De eigenaren waren geweldig! Ze dachten met al onze (logistieke) problemen mee. Voor de laatste avond hadden ze voor de hele groep een heerlijke maaltijd bereid (verse pompoensoep, salade en pizza), en de ochtend erna een heerlijk ontbijt. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs!

• 8jan boeijen10-09-2019

camping met een prima sfeer

prachtig gelegen mooie wandelomgeving zeer vriendelijke eigenaren niets was hun te veel best ruime plekken in juni plaats genoeg ook met pinksteren zijn er ook minpunten het zelfgebakken brood vonden wij niet lekker kan aan ons liggen in juni de springprocessie bekijken wel even de datum opzoeken in 2020 in echternach wij vonden de sfeer op de camping ontspannend

• 7Ineke Klein Velderman27-08-2019

Rustige camping.

Vriendelijke ontvangst. Ondanks dat wij er met Pinksteren waren was het erg rustig. Sanitair zou iets beter gereinigd kunnen worden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Maaike Ruijgrok25-08-2019

We komen zeker terug

Super fijne camping, heel mooie ligging in een vallei pal aan de Sure. Het stroompje is daar precies diep genoeg om er lekker in te dobberen en ondiep genoeg om erin te kunnen spelen. Vanaf de ruime plaats op het veld heb je zicht op bomen en heuvels. We stonden vlakbij de speelplek, voor ons ideaal. Als je zonder kinderen reist is het misschien te rumoerig daardoor, maar wij houden ons kroost graag goed in de gaten en dat ging daar prima. Hele vriendelijke eigenaren die voor een goede, ontspannen sfeer zorgen. Wij zijn verliefd geworden op de vuurplaats (met mogelijkheid om haardhout op de camping aan te schaffen om zelf een fikkie te stoken), de koeien die je van dichtbij kunt bekijken en aaien, de omgeving die werkelijk prachtig is en de heerlijke sfeer die er heerst. Vanaf het verste veld is het wel een afstandje lopen voordat je bij het toiletgebouw bent, maar dat is dan ook het enigste mini minpuntje dat we hebben kunnen ontdekken

• 9Eetgelegenheden
  • 9M Ter Horst11-08-2019

Nooit meer

Prachtige camping. Goed sanitair en gastvrij. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Ligging aan de Sure erg mooi maar wij hadden een mooi plekje aan het water wat ten koste ging van je privacy. Veel krijsende en gillende kinderen voor je plekje. Liepen haast door onze voortent heen om het water te bereiken. Ook op het terrein veel gekrijs en gegil van kinderen. Camping Berkel profileert zichzelf als boerderijcamping maar is meer een gezinscamping. Als je voor je rust naar deze camping komt, ben je op het verkeerde adres. Niet dat wij niet van kinderen houden maar dit was wel extreem. Maar verder was het prachtig!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9marc09-08-2019

fantastisch

bijzonder mooi gelegen rustige camping maar waar toch veel georganiseerd word voor de kids

• 9Staat v/h sanitair

Camping Berkel info