Bed and Breakfast Berkel

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Berkel

• 2018
    5J&J04-10-2018

Nee hier komen we niet weer

De bedden zijn goed. Gastvrouw is hartelijk. Omgeving is heerlijk rustig. Minder goed: Delen van douche en toilet met andere kamers Beetje rommelig geheel Zeer matig ontbijt: houdbare melk en margarine, sobere broodjes, geen lekkere thee...., zelf afwassen nadien... ... Bij vragen om yoghurt en muslie bij t ontbijt staat dat er vervolgens niet. Nee ontbijt kun je beter zelf regelen. Dat hebben we voor de tweede ochtend maar gedaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9M. de Rover04-06-2014

relaxed

Prachtige, zeer goed onderhouden kamers en verblijfruimte, alles is aanwezig. Ontzettend mooie omgeving, zeer groen, direct wandelen vanaf de B&B. Gastvrije eigenaresse, die er ook alles aan doet om je thuis te voelen. Ontbijten wanneer het je zelf uitkomt. Op afspraak ook mogelijk om aan te schuiven aan tafel bij het gezin voor een 3-gangen diner. zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2014

1 tip over Bed and Breakfast Berkel

• Clemens Baelemans, 10-08-2013

Ik hoop dat het experiment om te koken voor de gasten uitgebreid gaat worden, dat is echt een meerwaarde.

0 vragen over Bed and Breakfast Berkel

Bed and Breakfast info