Bed and Breakfast
5,7

3 reviews over Bed and Breakfast Berkel in het Nederlands

Nee hier komen we niet weer

J&J
4-10-2018

De bedden zijn goed. Gastvrouw is hartelijk. Omgeving is heerlijk rustig. Minder goed: Delen van douche en toilet met andere kamers Beetje rommelig geheel Zeer matig ontbijt: houdbare melk en margarine, sobere broodjes, geen lekkere thee...., zelf afwassen nadien... ... Bij vragen om yoghurt en muslie bij t ontbijt staat dat er vervolgens niet. Nee ontbijt kun je beter zelf regelen. Dat hebben we voor de tweede ochtend maar gedaan.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

relaxed

M. de Rover
4-6-2014

Prachtige, zeer goed onderhouden kamers en verblijfruimte, alles is aanwezig. Ontzettend mooie omgeving, zeer groen, direct wandelen vanaf de B&B. Gastvrije eigenaresse, die er ook alles aan doet om je thuis te voelen. Ontbijten wanneer het je zelf uitkomt. Op afspraak ook mogelijk om aan te schuiven aan tafel bij het gezin voor een 3-gangen diner. zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijke vakantie gehad

Clemens Baelemans
10-8-2013

Een schitterende omgeving, een prachtige locatie, mooie kamers, gratis wifi, en een bijzonder klant- en kindvriendelijke benadering. Kortom alle ingrdedienten voor een perfecte vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Berkel in Bockholtz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Berkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.