vakantie Bettendorf

Reviews over Bettendorf

Top camping!!!

Coen van Kesteren,
    2-8-2018

Heerlijk rustige camping mooie ruime plekken en midden in de natuur. Super eigenaar!

Voor herhaling vatbaar

Guido,
    28-7-2018

Na 35 jaar terug naar camping UM WIRT wel her en der wat veranderd maar zeker geslaagd! Zeker als je voor je rust komt. Voor kleine kinderen word er genoeg ondernomen en voor de oudere ook zoals muziek bingo enz

Uitstekende camping

Gerbrand Goudbeek,
    8-7-2018

Prima camping, direct aan een riviertje.

Sanitair is uitstekend en een mooi terras met horeca. De Nederlandse beheerder en zijn vrouw zijn echt betrokken met hun gasten. Ons navigatiesysteem gaf foutieve informatie door ons één brug te vroeg het riviertje over te laten steken waardoor je op een fietspad beland dat uiteraard verboden is voor auto’s. Je moet gewoon tot in het dorp Bettendorf doorrijden en daar het riviertje oversteken. De beheerder gaf aan dat dit vaak voorkomt en heeft met de gemeente contact gehad om dit aan te passen, maar ik geef hem weinig kans omdat dit pad is opgenomen in een fietsroute van Luxemburg. Wij hadden een hondje bij ons dat je redelijk goed buiten de camping uit kunt laten, maar omdat deze camping tamelijk lang en smal is kan er onderweg een “ongelukje” gebeuren, hiervoor zijn er op meerdere plaatsen poepzakjes voorhanden met bijbehorende vuilniscontainer. De camping en het sanitair is uitermate schoon.

Fantasties

fam gorter,
    1-7-2018

wat een leuke camping toen we aankwamen werden we geweldig ontvangen. We moesten eerst wat drinken omdat het erg warm was. Later werden we naar ons huisje gebracht ,en daar viel mijn mond open ik had dat nog nooit mee gemaakt .Alles stond er van schoonmaak middelen tot was middel wc papier top gewoon. helaas heb ik niks negatiefs te melden . Het was een grote familie daar top.Wij gaan zeker een keer terug.

Superleuke camping!

Stevens sarah,
    17-7-2017

Zeer leuke camping!

Goed onderhouden.

Zeer aangename uitbaters: deze doen dit met hart en ziel! Staan altijd paraat!

Leuke omgeving om te wandelen en fietsen!

Wij komen zeker terug

Bettendorf scoort een 8 uit 10, op basis van 11 reviews