Bettendorf

Reviews over Bettendorf

fantasties

fam gorter
    6-7-2018

Als ze na de camping um wirt gaan worden ze hartelijk ontvangen met een gezellige kopje koffie of wat anders. De omgeving is heel mooi tussen de bergen veel wandel paden en fietspaden je zit vlakbij viade en een hele hoop kleine dorpjes geweldig vonden wij. wij gaan er zeker volgend jaar weer na toe.

rustg dorpje

rudolf doornbusch
    20-4-2010

het is een klein dorpje met een mooie ligging tegen de duite eifel aan. met grotere plaatsen als Ettelbruk, Dikrich, Echternach en op 10 km het fraaie Vianden. Er is een bakker en een restaurant in het dorp.andere winkels en supermarkten op 5 km

Gereisd Met partner in april 2010

Prachtige Omgeving

J.L.Warntjes
    22-4-2009

Het dorp kent geen uitgaansleven, het is er erg rustig, en men kan er prachtig wandelen. Ook op de fiets langs de Sure naar Echternach is een pracht rit. Diekirch is valkbij en heeft mooi winkels en je kan er goed eten.

Gereisd Alleenreizend in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bettendorf scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews