Hotel La Diligence

7 reviews over Hotel La Diligence in het Nederlands

een tweede thuis

Marien Mark
16-3-2012

Heerlijke maaltijden, goede bediening, prachtig wandelgebied. Aanrader voor wie rustig van de natuur wil genieten.

ECHTE CULINAIRE TOPPER!!!

christian en Anja
11-11-2009

Gaan er al jaren heen met de familie en altijd uitstekend!! Culinair een echte topper. Omvgeving is echt rustgevend met wandelpaden,bossen,riviertjes,...

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 11 2009 19:54:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

uitzonderlijk, super fantastisch

alaert marianne
11-12-2008

Hotel La Diligence is een super aanrader voor levensgenieters en bourgondiërs, van hieruit kan je mooie wandelingen maken in ongerepte naturr

Gereisd Met vrienden in januari 2008

uitstekende prijs-kwaliteit

roeland
22-9-2008

basic kamers, maar zeer proper. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Ook de ardense maaltijden zijn een echte aanrader!!! In Arsdorf is er wel niet veel te beleven, maar het naturpark Obersauer is echt niet veraf en daar vind je tal van prachtige wandelpaden.

Gereisd Met partner in september 2008
2007

Dit hotel hebben we de voorbije twintig jaar meermaals met

De Meyer Eddy
17-9-2007

Dit hotel hebben we de voorbije twintig jaar meermaals bezocht, eerst met de kinderen, later voor korte verblijven van enkele dagen. Door de jaren hebben we kunnen constateren dat de kwaliteit-prijsverhouding er alleen maar op vooruit is gegaan. Arsdorf is niet meteen een 'wervelend' vakantiedorp, maar wie op rust, wandelen en natuur prijs stelt, komt ruimschoots aan zijn trekken. Bovendien zijn zulk onthaal, het comfort in de kamers en de heerlijke 'Ardense'maaltijden tegen zulke prijzen ver te zoeken. Aanrader!

Gereisd Anders in september 2007
2006

om een hotel te vinden met zulke kamers en zulk eten moet

j.h.kroes
1-2-2006

om een hotel te vinden met zulke kamers en zulk eten moet je ver zoeken als je het wil hebben voor deze prijs

Gereisd Anders in februari 2006

2005

net hotel uitstekend restaurant, prima bediening spijtig

de boeck bert
9-3-2005

net hotel uitstekend restaurant, prima bediening spijtig ontbreekt er een terras en een degelijke berging voor fietsen parkeerplaatsen zijn er eveneens niet voorzien

Gereisd Anders in maart 2005

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Diligence in Arsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Diligence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.