Reviews over accommodaties in Diekirch

leuk stadje Vianden

Gerrit Fredriks,
    1-9-2017

fantastische mensen de eigenaren van het Hotel.

Voor herhaling vatbaar

Noella Baeten,
    29-8-2017

Hier een weekend doorgebracht. Mooie kamers met heel mooie badkamer. Blijkbaar vernieuwd. Het eten was top alsook het ontbijt. Vriendelijk personeel. Gratis parking. Het voordeel bij dit hotel is het grote terras vooraan. Misschien ietsje storend die idd afbreuk doen op het hotel is de verzameling van nijlpaarden. (Maar dit terzake, doet niets af van de sfeer en het goede personeel van het hotel) Misschien een tip voor de uitbater... koffiefaciliteiten op de kamer? Ik ben steeds vroeg wakker en dan een tasje koffie toch al smaken.

Aanrader

Eric,
    26-9-2016

Goed hotel en de zolderkamer was nieuw, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Sommige gedeelten van het hotel zijn wat gedateerd, maar het is ook geen duur zakenhotel. Goed terras. Het enige minpuntje -in heel Vianden- de buitenlandse horecakrachten (Oost Europees?) onvriendelijk. De Luxemburgers en ook de eigenaren van dit hotel zijn OK.

een uitstekend Hotel in prachtige omgeving

Gerrit Fredriks,
    16-9-2016

De hartelijke ontvangst van de eigenaar en het personeel. De hulpvaardigheid is ook opperbest. Het eten in het restaurant is van uitstekende kwaliteit. De kamer in het Hotel ziet er netjes uit, evenals het sanitair. Al met al ik zou iedereen dit Hotel aanbevelen indien men op doorreis of een vakantie in Vianden (Luxemburg)

Fantastisch Hotel.

Gerrit,
    18-7-2015

De ontvangst van de eigenaren Bart en Wil was weer hartverwarmend. De lunch ,het diner en het ontbijt van de volgende morgen was uitstekend.