Diekirch

Reviews over accommodaties in Diekirch

Formidabel met 1 klein minpuntje

Familie Meervis,
    14-8-2017

Dit is een fantastisch hotel, mooie, propere, ingerichte kamers! Super ontvangst, lekker eten. Eigenlijk was alles op en top inorde, behalve 1 minpuntje en dit legde een serieuze domper op ons enthousiasme... wij zaten in suite 3 op de hoek van het gebouw en konden savonds/ snachts niet slapen wegens enorm lawaai van het restaurant dat onder onze kamer lag + muziek van de cabana lounge. Dit is het ergste wat ik me kan voorstellen als je in zo een fantastische omgeving vertoeft in een geweldig bed: niet kunnen slapen door lawaai (en niet zomaar een beetje!!!) bonken, muziek, het geluid van schuifende ramen(daar leek het op, maar kan het niet 100% omschrijven) echt heeeeel spijtig! Anders was dit voor ons een topper!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig ervaring

Bart van Dijk,
    6-11-2016

Gastvrije ontvangst door vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Zeer mooie kamer (suite 5) met balkon.

Het eten (beperkte keuzemenu) hadden wij bij het Italiaans restaurant en het was zeer smaakvol.

Het champagne ontbijt was subliem.

Je voelt je gewoon erg welkom en je wordt heerlijk in de watten gelegd.

Gereisd met partner in oktober 2016

Een droom

Tonie Arriens,
    21-12-2015

Een prachtig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel schone kamers.heerlijk ontbijt bij restaurant Rino kan je heerlijk eten. Aardige bediening zeker als je Izabelle aan je tafel krijgt.

Gereisd met partner in juli 2015

Gezellig restaurant, erg lekker eten

Defrie Tempelaars,
    22-8-2015

Een gezellig restaurant. Kinderen kregen een eigen menukaart, tevens kleurplaat met kleurpotloden. Zij vermaakte zich prima. Eten was erg lekker/goed! Een aanrader! Aan het eind zijn de kinderen twee keer verwend met een lolly! Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden niet gereserveerd, maar dat zou ik aanraden, wil je zeker zijn van een tafel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fantastisch

Kassandra Van Oevelen,
    11-1-2015

3 dagen in een duplex-suite. Kamer heel mooi en zeer zuiver. Personeel van de receptie sprak goed nederlands en gaf een rondleiding met alle uitleg. Wellness was zeer mooi, totaal niet druk! Ontbijt was heel erg goed. Veel keus en alles vers. Restaurant rhino spraken ze ook nederlands, eten was minder goed hier. In het hotel, restaurants, winkels en de mensen van het dorp .. ze waren overal super vriendelijk. Hotel doet ook aan kleine aandachtspunten zoals een ontbijtkaart in je eigen taal, een goedemorgen kaartje ook volledig in het nederlands. Ik wil zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2015