Hotel Europa City

Hotel Europa City
7,7

5 reviews over Hotel Europa City in het Nederlands

Goede optie voor jonge mensen

Michel LEBON
21-6-2013

Een modern hotel, prima kamers, goed ontbijtbuffet, bediening mag wat minder stug. Ligt wel langs de ringweg, maar geen overlast. Vanaf het centrum is het toch wel >20 minuten stevig doorstappen langs de Gedeminostraat, maar wel een mooie wandeling. Geen slechte optie dus.

Aan drukke weg

Hannekes
1-9-2011

Direkt aan de doorgaande drukke weg in Vilnius gelegen. Wij hadden een kamer aan de rustige achterkant die heerlijk koel was. Goede bedden. Alles netjes en schoon. Avondeten was goed. Ontbijtbuffet: voldoende. In ca. 30 minuten kun je naar de oude stad lopen.

Prima hotel, redelijk dicht bij het vliegveld. Inderdaad wel 12 minuten lopen van het centrum maar met behulpzame en vriendelijke bediening en een goed ontbijt. Kamers zijn netjes en schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Europa City voor je op een rij gezet:

Hoewel het hotel redelijk ver van het oude centrum ligt (een stief kwartiertje lopen), is het voldoende bereikbaar per auto en OV. Taxi's kosten trouwens bijna niks, dus ook dat is geen probleem. Service en kamers zijn zonder meer goed, evenals het ontbijtbuffet. Kamers zijn groot en netjes.

Goed hotel, ligt wel wat ver lopen van het oude centrum

We hebben een aantal aanbieders voor Europa City voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa City in Vilnius, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europa City scoort een 7.67 uit 10 op basis van 5 reviews.