Kleine hotelsWeer vandaag14°
Hotel Domus Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Domus Maria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Domus Maria in het Nederlands

Klooster...leuke sfeervolle accomodatie

arjenirene
31-1-2012

Ligt in het oude centrum. Door de ligging en binnentuin heb je geen last van verkeersdrukte. Schoon en netjes. Bedden zijn goed, wel smal 80 breed. TV met CNN en BBC geen NL. Fohn, handdoek, shampoo en heerlijke douche! Ontbijtbuffet is goed verzorgd (zie foto)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresAusros Vartu gatve 12 LT- 01129(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domus Maria in Vilnius, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domus Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.