Hotel Comfort Hotel Vilnius

Laatste review

Aanrader!

Arjan Bottinga,
15-5-2016

Mooi hotel, vriendelijke medewerkers, goede ligging, slechts 10 min van het centrum. Komen zeker terug!

Kenmerken

5 reviews over Hotel Comfort Hotel Vilnius in het Nederlands

Aanrader!

Arjan Bottinga
15-5-2016

Modern hotel met goede service.

hoogendoorn001
30-6-2015

Het enige minpunt aan dit nieuwe hotel is de ligging , wat buiten het centrum . Straat wordt opgeknapt , maar om het centrum te bereiken moest je door een zeer shabby straat , waar zich duistere ( vaak dronken ) lieden ophielden . Kamer , bedden , personeel , sfeer en service was echter zo goed dat ik dit hotel een ieder zou aanraden .

zeer toffe ongedwongen sfeer

jean paul drieghe
16-6-2013

dit hotel valt zeker in de smaak bij jongeren wegens zijn toffe inrichting en ongedwongen sfeer, met vriendelijk en zeer jong personeel, vooral aan de balie, iedereen spreekt vlot engels. Kamers zijn modern en strak, met het nodige comfort. Geen last van lawaai 's nachts. Ligging hotel vormt goede uitvalsbasis voor verkenning van de stad, bus- en treinstation bevinden zich op 10 min wandelafstand, op het eind van de straat. Bushalte aan hotel, bus 1 naar luchthaven, slechts rit van 10 minuten, prijs 2,5 Litas. Directe omgeving hotel wel wat minder, gezien stationsbuurt. Al bij al een aanrader!

Prima hotel

nitis
28-4-2013

Erg modern. Schoon. Ligt dicht bij het centrum. Personeel spreekt Engels.

Top Hotel!

Josette
6-1-2013

Ik heb hier 2 nachten overnacht en eigenlijk is het enige minpuntje dat ik kan bedenken dat het niet midden in het centrum ligt. Maar Vilnius is relatief klein en met zo'n 15-20 minuten lopen sta je in hartje Vilnius. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, nette kamers en goede bedden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Hotel Vilnius in Vilnius, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Hotel Vilnius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.