Hotel Artis

Hotel Artis
8,8

7 reviews over Hotel Artis in het Nederlands

Mooi hotel op prima locatie

Irwin
14-9-2013

Mooi groot hotel op loopafstand van het centrum en alle bezienswaardigheden. Heeft een kleine parkeergarage a 10 euro per dag. Kamers zijn ruim en mooi. Schitterende ornamenten aan het plafond. Ontbijt is prima, maar de ontbijtzaal is erg ongezellig. Er zijn veel zakenmensen en er worden veel conferenties georganiseerd.

fantastisch

bosmans jeannine
9-9-2012

Voor onze city trip kozen we hotel artis. Goede keuze!!

De kamer was groot genoeg, heel proper en het ontbijtbuffet is er fantastisch, er is keuze te over, echt proficiat hiervoor!!!

Dr ligging is ook bijzonder goed. Echt een aanrader.

heel mooi

lies
16-2-2011

ik geef *** sterren omdat het wel heel mooi was.. maar de kindervriendelijk heid kan wel wat beter en de ligging was wel mooi en tja het was het proberen wel waart want volgende zomer gaan we er een weekendje heen!!

Geweldig goed hotel.

Leen Kip
20-7-2010

Dit is een prima hotel. Goede ruime kamers. een geweldig uitgebreid ontbijtbuffet. Gezelige bar. Vriendelijk personeel. diner ook prima. alles schoon.

dicht bij het centrum gelegen. Klein zwembad gatis van 07.00 tot 10.00 uur daarna 15 eurom per half uur. dit is een minpuntje

Vier sterren zeker waard

Das Guy
26-10-2009

Achter de weinig indrukwekkende voorgevel schuilt een gezellig 4-sterren hotel. Uiterst lekker ontbijt met een ruime keuze. Propere en gezellige kamers. Gratis internet. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Aan te raden !!!

Vier sterren ten volle waard

Das Guy
1-9-2009

Bescheiden uitzicht van buiten, maar zeer proper en verzogd interieur. Mooie kamers, schitterend ontbijt (bijzonder lekker). Driemaal vers bedlinnen op één week. Uitstekend gelegen, vlakbij het presidentieel paleis, op slechts 200 m van de Pilies Gatve, het centrum van de oude stad.

2005

Doen, je zal je niet bedrogen voelen

Luc Van der Maelen
11-2-2005

Doen, je zal je niet bedrogen voelen. Kleinschalig maar degelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Artis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Artis in Vilnius, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Artis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.