Appartement Antokolskio Apartment Vilnius

AppartementKleine hotelsWeer vandaag20°11°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Antokolskio Apartment Vilnius voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Antokolskio Apartment Vilnius in het Nederlands

Redelijk goed

Kevin, 6-5-2011

het was niet het beste wat we ooit gehad hebben maar het komt er mee dorr

perfecte ligging, van alle gemakken voorzien

Anita Sempel, 16-8-2010

Het Antokolskio appartement in Vilnius ligt midden in het oude gedeelte van de stad. Het is voor twee personen ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Vooral de magnetron-oven combinatie, de wasmachine en de ruime koelkast waren erg fijn. Wij hebben hier een erg prettige vakantie gehad. En toen mijn partner de dag van vertrek plotseling ziek werd, was de eigenaar zeer behulpzaam waardoor mijn partner zonder zorgen nog even uit kon zieken alvorens terug te vliegen naar Nederland. Al met al een geweldig appartement.

Topper, volgende keer zeker weer

Johan, 28-11-2009

Gezellig appartement op een perfecte locatie in het oude centrum van Vilnius. Goed schoon. Rustige straat (er mogen geen auto's komen). Aardige behulpzame eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antokolskio Apartment Vilnius in Vilnius, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antokolskio Apartment Vilnius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Antokolskio Apartment Vilnius scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.