Reviews over Vilnius

van wijk,
    20-3-2018

alles was goed

nette ontvangst prima ontbijt

Groot hotel op loopafstand van oude binnenstad

Ton Vos,
    1-5-2017

Hotel Panorama is een groot hotel , algemene ruimtes en kamers zijn bijzonder schoon. Personeel spreekt Engels en is erg vriendelijk.

De kamer en badkamer zijn oké. Goede bedden. Tegenvaller is het ontbijt; Het is erg sober alleen inheems bruin brood en weinig variatie in belegsoorten.

Voorkant hotel kijkt uit op het treinstation, ondanks groot verkeersplein weinig tot geen geluidsoverlast. Achterkant kijkt uit over de oude stad, probeer hier een kamer te boeken

goed gelegen, mooie hotel, vriendlelijk personeel.

reintje,
    10-1-2017

het hotel ligt in het centrum van Vilnius, dicht bij de bushaltes en de winkels

het personeel is vriendelijk en is engelstalig.

minder goed is dat men een hond in de bar en het restaurant toelaat. de hond legde gewoon zijn hoofd op de tafels en poten op de mensen. Niemand verbood hem dit, hygienisch is dit zeker niet.

Ideale plaats voor stedentrip

gege,
    26-6-2016

Hotel Rinno wordt op verschillende beoordelingssites als heel goed beoordeeld. Wij kunnen dit onderstrepen. De ligging is heel centraal tov de oude binnenstad en toch buiten de drukte. Zeer vriendelijke ontvangst, kleinschalig en meer dan een voortreffelijk ontbijt, Allerlei soorten eieren of pannenkoekjes worden vers voor je bereid. Op de dag van ons vertrek ( we gingen al om 5.00 u weg) zorgde de portier voor brood, beleg en verse koffie en thee, zodat we toen al konden ontbijten. Uitstekende service.

De inrichting is ietwat gedateerd.Maar dat wordt door het bovenstaande meer dan goed gemaakt.Prijs/kwaliteit heel goed.

Super hotel met schone kamers en douches

A Hoekstra,
    19-9-2015

Van buiten denk je mwaah!

Van binnen denk je who!

Super mooi gemaakt