Camping Camper Place

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Great place!

Daiva
16-2-2011

CAMPER PLACE + MINI CAMPING. Coordinates: 56.10850, 24.48450. Peaceful place to stop in a beautiful lithuanian village. At the reception English, German, Dutch, French, Russian and Lithuanian spoken. WELCOME AROUND THE YEAR!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camper Place in Pajiešmeniai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camper Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camper Place scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.