8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Klaipeda voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson Blu Klaipeda in het Nederlands

Mooi hotel, ruime kamers, een aanrader

Irwin
14-9-2013

Keurig hotel net buiten het oude centrum (ongeveer 10 minuten lopen). Uitstekende ruime kamers, goed en gezellig ingericht. Beste hotel wat we in Litouwen gehad hebben. Uitstekend ontbijtbuffet. Met een aparte douche in plaats van in het bad douchen zou het perfect zijn.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand15 minuten met de auto, 5 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Klaipeda in Klaipeda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Klaipeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.