Hotel Klaipeda

Kleine hotelsWeer vandaag22°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Klaipeda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Klaipeda in het Nederlands

Met vrienden

Prima lokatie

Opmerkzame gast
20-6-2011

Hotel Klaipeda hoort nu bij Amberton-keten. Als vanouds, een goede keuze en prima lokatie, behulpzame receptie. Ontbijt kan wat chaotisch zijn. Wel veel nadruk op bijbehorende casino en nachtclub, maar je hebt er geen last van.

2008

Centrale ligging

Margarita
12-10-2008

Hotel ligt midden in het centrum. Kamers in het oude gedeelte zijn voor een 4-sterrenhotel outdated, hebben nodig renovatie nodig, vooral badkamer. Ontbijt is zeer uitgebreid en goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klaipeda in Klaipeda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klaipeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.