Hotel Minotel Kulm

Hotel Minotel Kulm

We hebben een aantal aanbieders voor Minotel Kulm voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Minotel Kulm in het Nederlands

geweldig hotel!

Thom Giesberts
30-1-2011

Het hotel was echt prachtig. Het zwembad is ook heel erg mooi. Verder is het leuk dat er voor kinderen een bowlingbaan aanwezig is en er tafelvoetbalspellen zijn, pingpong tafels en er is zelfs een Wii

Gereisd zakelijk in januari 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Minotel Kulm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minotel Kulm in Vaduz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minotel Kulm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.