Hotel Gasthof Löwen

Hotel Gasthof Löwen

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Löwen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gasthof Löwen in het Nederlands

Mooi hotel

Gerrit
27-12-2010

Hotel Gasthof Lowe ligt central in Liechtenstein. Mooie kamer en de bediening en het ontbijt is goed te noemen. Bij de receptie staan ze voor je klaar om je te helpen om de leukste plekjes in Vadux te ontdekken. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 1991 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Löwen in Vaduz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.