Hotel am Giessen

Kleine hotelsWeer vandaag24°12°
Hotel am Giessen
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor am Giessen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel am Giessen in het Nederlands

Uitstekend hotel, centraal gelegen

Martijn
17-8-2011

Prima net, schoon hotel met ruime kamers met groot balkon. Vriendelijke service en goed ontbijt. Overdekt zwembad en sauna zijn ook aanwezig. Mooie uitvalsbasis om de omgeving en Vaduz ZELF te verkennen!

Gereisd met partner in juli 2007

Gasthof Am Giessen is een leuk verblijf met een ideale ligging; Aan de rand van het centrum van de hoofdstad van Liechtenstein, Vaduz. Stel je echter niet te veel voor van deze hoofdstad want er wonen ongeveer 5000 mensen. De omgeving is echter prachtig! Ideaal om te fietsen, wandelen etc. Ook de service is zoals in bijna alle Alpenlanden goed. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd echter niet zo uitgebried als in de grote hotelketens. De kamers zijn schoon maar niets bijzonders, het uitzicht vanaf het balkon maakt veel goed. Liechtenstein is een rijk land en de prijzen van de hotels zijn daar ook na. Je betaalt al gauw zo'n 100 Euro per nacht voor een eenvoudig kamer. Het gasthof beschikt ook over een leuk binnenzwembad en een sauna.

Gereisd met partner in juni 2009

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel am Giessen in Vaduz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel am Giessen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.