We hebben een aantal aanbieders voor Vaduz voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vaduz voor je op een rij gezet:

Reviews over Vaduz

Leuk voor een korte stop

Madeleine-C2,
    20-2-2016

Tijdens de vakantie aan de Bodensee hebben we tijdens een dagtocht door Liechtenstein en Zwitserland ook een stop in Vaduz gemaakt. Het is een super toeristisch plaatsje terwijl het eigenlijk niet veel te bieden heeft. Een winkelstraat met superdure winkels en wat musea. Het is een belasting paradijs voor de rijken maar als toerist merk je daar weinig van. Zelfs de sigaretten wat vroeger zeer goedkoop was zijn nu normale prijs. De omgeving qua natuur is prachtig en het zicht op de Zwitserse bergen. Vaduz is leuk voor een korte stop maar meer niet

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Leuk om eens geweest te zijn.

basvandervoort,
    26-6-2014

Wij wilde graag tijdens onze doorreis naar Italie verblijven in Vaduz. Erg duur! De hoofdstad van het prinsendom Liechtenstein draait op (Aziatische) toeristen en dit is terug te zien in de grote hoeveelheid toeristische winkeltjes en de hoge prijzen op het terras (5 euro voor koffie).

Al met al toch leuk om een keer in Vaduz geweest te zijn, natuurlijk ook een aantal vellen postzegels meegenomen. ;)

Gereisd met partner in juni 2013

Mooie dag uit.

Arianne,
    11-5-2014

Vaduz leent zich wel voor een mooie dagtocht! Houd wel rekening met de prijzen, in de stad eten is best duur! In tegenstelling tot wat er op internet vaak staat, kun je als je slim bent in het centrum wel gratis parkeren (Volksbank --> bezoekers). Je staat dan direct in het centrum en alles is op loopafstand.

Gereisd anders in mei 2014

Gezellig stadje in Liechtenstein

Linda,
    1-9-2013

Als je naar Liechtenstein gaat kan je niet om Vaduz heen. In dit kleine staatje bevindt Vaduz zich in het midden van een lint-achtige bebouwing. Aan de ene kant door het water gescheiden van Zwitserland en aan de andere kant door de bergkam van Oostenrijk.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

boeiend stadje in mooie omgeving

arija,
    5-8-2013

In Vaduz zelf valt weinig te beleven. Behalve enkele kleine musea zijn er veel banken, winkels en vertegenwoordigingen van buitenlandse bedrijven die hier van vanwege de belastingsfeer een brievenbusfirma hebben. Vanuit het stadje kijk je omhoog naar de 100 mtr. boven het stadje gelegen burcht die de residentie is van de vorst van Liechtenstein, de ligging van de burcht is prachtig tegen de alpenhelling. Rondom Vaduz in het Rijndal is het goed wandelen. Hier en daar wat wijngaarden en vooral in de hogere delen is de natuur prachtig met bossen en beken.

Gereisd alleenreizend in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Vaduz scoort een 7 uit 10, op basis van 21 reviews