Hotel Oberland

Hotel Oberland
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Oberland voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Oberland in het Nederlands

heel goed en mooi

bc zuiddam,
6-5-2017

niks gewoon gaan heel mooi

Gereisd met partner in september 2015

Super hotel

Chris
19-7-2013

Heel mooi Hotel wat recent volledig gerenoveerd is. Schitterende kamers. En de ligging bovenop de berg met een gigantisch vergezicht over de rijnvallei. Adembenemend. Zeer vriendelijk personeel ook aldaar. En heerlijk betaalbaar eten in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oberland in Triesenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oberland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.