Hotel Familien & Sporthotel Turna Malbun

Hotel Familien & Sporthotel Turna Malbun

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°1°

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Hotel Familien & Sporthotel Turna Malbun

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Check-outTot  11:00

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Kluis , Geldautomaat, Informatie voor trips, Geld wisselen mogelijk, Fietsverhuur, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBadminton, Basketbal
  • Sport & SpelMinigolf , Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familien & Sporthotel Turna Malbun in Triesenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familien & Sporthotel Turna Malbun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.