Hotel Schatzmann

Kleine hotelsWeer vandaag19°2°
Hotel Schatzmann

We hebben een aantal aanbieders voor Schatzmann voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schatzmann in het Nederlands

2008

Het hotel ligt aan een drukke doorgangsweg en in een luidruchtige wijk. Het restaurant heeft een michelin ster maar als je half pension boekt merk je daar heel weinig van. De fantasie van de kok is maar beperkt. Voor hetr estaurant hoef je dit hotel niet te boeken.

Gereisd met partner in Sun Jul 13 2008 15:52:54 GMT+0000 (UTC)

teleurstelling

rob
5-7-2008

Goede kamers maar langs een grote weg dus wat te veel lawaai (ook door de buurtbewoners, blaffende hond). Het restaurant maakt reclame met de michellin ster. Bij half pensioen merk je daar weinig van. Gewone simpele maaltijden. De chef kok kent weinig variatie. Vraag me af hoe ze aan de ster komen. Het ontbijt is maar simpel (een gekookt ei is er niet bij). Het geheel is zijn geld niet waard. Met name de keuken had ik meer van verwacht.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schatzmann in Triesen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schatzmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.