6,3

2 reviews over Camping Mittagsspitze in het Nederlands

Prima camping om Liechtenstein bezocht te hebben.

Miranda van Loon
21-8-2016

3 nachten hier gestaan met onze tent. Gelukkig niet tussen alleen maar campers en caravans, ook voldoende andere tentjes. Omdat de terrassen voor passanten vooraan op de camping liggen vond ik de vaste bouwsels niet storend. Broodjes op bestelling en enkele levensmiddelen verkrijgbaar. Leuk dat er een zwembad is, met enkele 'strandstoeltjes' en een prachtig uitzicht. Sanitair prima: altijd warm water gehad en toiletpapier aanwezig. Ook voldoende afwasplaatsen maar helaas in de douches niet zo'n tussenschot met plankje, ook geen aparte wascabines. Grappig dat 1 augustus in Zwitserland een feestdag is en er door bewoners in de omgeving vuurwerk werd afgestoken. Liechtenstein, dus ook de camping, is duur (zeker het restaurant bij de camping), dat is eigenlijk het enige minpunt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie rustige camping

amber_kip
23-7-2013

Wij hebben hier 2 nachten met de camper overnacht op terugreis vanuit Italie. We hadden een ruime plek en met een mooi uitzicht op de bergen.Je kon ook bergen met sneeuw in de verte zien. De camping is heel rustig, overdag hoor je alleen een watertje stromen en het geklingel van de bellen van alpenkoeien. Er is een veldje aan het begin van de camping waar een paar kalfjes staan en die kun je ook aaien. De temperatuur daalt s'avonds ook niet zo erg, dus je kunt ook lekker buiten blijven zitten. De camping is vlakbij een bos waar je kunt wandelen. Ook zijn er mooie fietspaden in de buurt, wij zijn naar Vaduz gefietst, en dit was ongeveer maar een half uur fietsen. Mooi kasteel daar. Het sanitair van de camping was ook goed verzorgd. Het zwembad was super! niet heel groot, maar toen wij er waren hadden we het zwembad bijna voor ons alleen. En als je er zwemt heb je een heel mooi uitzicht op de bergen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mittagsspitze in Triesen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mittagsspitze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.