Redelijke camping in Liechtenstein

Review geschreven door Helga

Redelijke camping in Liechtenstein

Helga
23-6-2013

Voor ons was het de enigste camping die we in Liechtenstein konden vinden. Op de camping zijn veel vaste plekken, op de 'losse' plekken mocht je zelf een plaats uitzoeken. Kosten voor 1 nacht, 2 personen en een klein tentje plus auto rond de 35 CHF. Redelijk prijzig, maar niet in vergelijking met andere (Zwitserse) campings. Redelijk dicht bij Vaduz, al is die plaats geen dagtocht waard. Er is een restaurant bij de camping, maar 45 CHF voor een hoofgerecht vonden wij toch wel wat te duur. Pluspunt, er is een (klein) zwembad bij de camping, gratis te gebruiken voor 'losse' kampeerders.

Gereisd Met partner in juni 2013